Komşular eve geldi. Çocuğun bembeyaz çorabı var. Aradan biraz geçti, bir bakıyorsunuz ki çorabın altı simsiyah olmuş. Ne yapardınız?


Evime gelenlere dolapta duran ezilmiş terliklerden verdiğimden dolayı bu sorunla karşılaşmam herhalde. Çocuk dahi olsa o 43 numara terlikleri giyecek !
Gerçi benim misafir gelmiyor artık niye geriliyor isem? Sadece birkaç arkadaşım gelir onlar da direkt ayakkabılarıyla girer. Şimdi ev mikrop yığını gibi görünse de aslında çok temiz. Çünkü halı, paspas, kilim, örtü gibi gereksiz bezleri kullanmıyorum. Madem halıyla örteceğiz niye zemine para harcayıp parke kaplıyoruz ki? Zemin beton olsa neyse.
Halıdan olacağını sanmıyorum dip köşe girmiştir o o zaman belki 😂😂 bir şey yapmam cikart çoraplarını derim 😂 birde çorap uydururuz tamam.
Sen ne yapardın?😄
Evde varsa aynı tip çorap muhtemelen çaktırmadan değiştirirdim :/
Tutmaz 😅😅
Ne kadar süpürsende kir ve toz halının derinliklerinde kalır nasıl kan lekesi olan bir yeri silsende olay inceleme sırasında ortaya çıkıyor burada öyle bir şey
Hiç başıma gelmedi böyle bir durum. Sanırım utanırdım yani. Bir dahakine gelen misafirlerin çoraplarına dikkat edecem 😄
Cevap
35Cevap
beyaz corap mi giyilir mk. utanmasi gereken ben degilim jkdjc
Ben giyiyorum ne var 😒
olm denyo musunuz ya. cora dedigin siyah olur hjsdkjx
Yoo beyaz olur yaşasın beyaz çorap üstüne kundura ❤️
yuohammina hjskjx ABART
Utanmazdım da soru için rahatsız edici bir resim kullanılmış.
Pis çorap mı rahatsız edici olan?
😂😂😂 corablar renk mi deüiştiriyor derim 😬
İcimden icimden utanırım bişey denilirse aha dün öbürsü gün sildim derim 🙈
Bişey denilmesze suskunluğa devam ederim 😬İ
ben cocum koltugun arkalarinda neden gezdin yavrum tozu pisligi toplamissin derdim ve ahh temizlikci gene silmemis. oralari bak goruyomusun dersim. BURDA SADECE YATATICI OLDUM. AN ITIBARI ILE
'' Dost başa düşman ayağa bakar'' dedikleri bu olsa gerek sen çorapların siyah olmasını mı yoksa komşu çocuğun çorabı delik mi diye yakalamaya çalışıyorsun. Dedikodu yapacaksın demi seni çakal.
Gelen misafire evi temizlettiririm :D
Ya ablamdır ya da kuzenlerim. Benim için pek problem olmaz :D
Beyaz çorap giyen kaldımı nesilleri tükendi diye biliyordum ben.
Yok ben giyiyorum, bak ayağımda.
Şasırır ben iptal olurum Halıları anında halı yıkamacıya yollarım ve komşunun oğluna 1 çift çorap alırım
Utanırım aslnda herkes de olan bir şey ama küçükken bende çok laf ederdim öyle seylere😂😂
ayakkabısının içi pistir bence diye düşünürüm :D kesinlikle halı olamaz, olmamalı
Çok utanırdım. Ama ben fazlasıyla titiz olduğumdan mümkün değil öyle bir şey :D
Cidden düşününce korkunç.. bir şey yapamaz utanırdım sadece ve daha temiz olmaya çalışırdım
dayak yemediğine şükretsin
ben zaten misafir çocuklarını hiç sevmem
Çorap tek renk siyah olur bence :)
böyle birşey olursa utanırım tabiki de
bir ben mi umursamıyorum böyle şeyleri ayakkabıda kirlenmiş der geçerim😄
Hemen ceyizimde ki batikleri çocuğa giydiririm ( vay be annamin ordüğü patikler bir gün ise yarayacak :/
Genelde annemin halıları beyaz oluyor gelenler gittikten sonra griye dönüşüyor :D :D
O beyaz çorap giyerken utanmamış ben de kirlendi diye utanmam
Utanmam bekar evine geliyorsa basina gelebilecekleri goze almistir 😊
Mumkunse beyaz corap olayina girmis adamlar benim evime gelmesin ya
utanmam
zaten ben koca bir hiçimdir
evde öyle halı varsa!
Ne kadar temiz olursa olsun. O çoraplarda bir zaman sonra hafif bir kararma oluyor. Kendimden biliyorum😂
Soylerim o coraplari cikar diye. Oyle is mi olur lan
umrumda olmaz balkona mı cıktın lan sen pij diye döverim hatta
çorabımı değiştiririm yapacak bir şey yok insanlık hali
Beyaz çorap mı kaldı ya Allah aşkına :D
Kaldı :/
Valla ben biliyorsam bu tembel hanımlar yüzünden çorap üreticileri beyaz çorap imalatını durdurdular :)
Misafirliğe giderken özellikle koyu renk çorap giyerim ayıp olmasın diye. bir zahmet onlarda öyle gelsinler
Annesine küfür ederim 😄 mk çocuğunda arka balkona çıkmış pisti a
O ralar yağmur ☔ yağdı 😄😄😄
Bu yüzden eve gelene terlik veriyorum.
Pislik derim hemen cikiosn evimden derim😅😅
Utanırım ve çocuğun çorabını değiştiririm.
Lütfen evde çöpe kullanmıyoruz falan derim😄😄
Halıları yıkamaya verır yer silersim herhald
Beyaz corap giyenlerden hep tiksindim
Benden tiksiniyor musun :(
Sen giymiyosundur yeme beni :/
Giyiyorum :/
Acilen siyaha dönüş yapman lazım aniston 😐
Yoo beyaz da giyiyorum mavi de pembe de :/
Mavi ve pembeyi giy onlarda sıkıntı yokta. Beyaz olmaz sana 😐
Utanılmazmı Çok Kötü Bir Durum
Kanki halılar kirlenmiş derdim
Öyle bir şey yaşamam imkansız.
Çok komik ya başıma gelmişti :)
Çocuğum derim senin, a, m, k
😂
Normal bir şey. Kimsenin evi o kadar temiz değil
oha o kadarda pis olmam 😂
Öyle pis bir kadın da utanma olmaz.
annem kızgınlıgına bana patlar
Olması muhtemel ev leş
beyaz giymesin o da :D
yerle bir olurum :D
Utanmam😂
Sucu ona atardim
Hayır utanmam
Hiç bişey banane :d
Utanmam 😂😂
Tabiki utanırım.
hemde nasıl :/
utanırdım bee
Utanirim tabi
Tüy mü kir mi
utanırım
utanır insan
Utanırım
Yo banane 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar