"Daha markalı, daha iyi bir ürün alınabilirdi" dese beyaz eşyanızı değiştirir miydiniz?

#profilo
"Daha markalı, daha iyi bir ürün alınabilirdi" dese beyaz eşyanızı değiştirir miydiniz?

#profilo
Kayınvalidemin aldığım beyaz eşyayı küçümsediğini öğrenmek beni üzebilir, ancak tepkim ne olacağına bağlı olarak ilişkimizin niteliği, kayınvalidemle olan iletişimim ve beyaz eşyayı aldığı amaç önemli olacaktır.
Eğer kayınvalidem, aldığım beyaz eşyayı küçümsemek için kasıtlı bir şekilde yaptıysa, bu benim için kabul edilemez bir davranış olacaktır. Bu durumda, kayınvalidemle dürüst bir şekilde konuşarak, niçin böyle davrandığını anlamaya çalışırım. Bu durum, kayınvalidemle olan ilişkimin niteliğini etkileyebilir.
Ancak, kayınvalidem aldığı beyaz eşyayı hediye olarak düşünmüş olabilir ve küçümseme sözleri yanlış anlaşılmış olabilir. Bu durumda, kayınvalidemle iletişimimizin açık olduğundan emin olmak için onunla konuşurum. Aldığı beyaz eşyanın ne kadar değerli olduğunu ve onun için ne kadar minnettar olduğumu belirtirim. Bu durum, kayınvalidemle olan ilişkimizin niteliğini olumlu yönde etkileyebilir.
Bunu beğendim bütçem buna yetti fazlasını yapamam deyip konuyu kapatın beğenmeyen gitsin en lüks ünü alıp getirsin yoksa da çenesini kapatsın bu ekonomik durumda birde marka diyen varsa görgüsüz ve andaval dır acaba kendisi evlendiğinde dönemin şartlarına göre nasıl Dı
İnsanlar marka istiyor elektronik eşyada
Kullanacak olan sensin insanların taaa...
Şahsi fikrim evlenmeyin ben evlendim boşanmak için can atıyorum Nalet karım da istemiyor 😀😀😀
Eşin ayrılmak mı istemiyor
Evet istemiyor
Durumu mu yok
Maddi durumu yok çalışmıyor ve okumamış
"Durumumuz buna yetti bunu aldık. Ha siz beğenmediyseniz bi büyüklük yapıp bize "karşılıksız" bir miktar para verirsiniz birde ileride yükseltiriz."
bu ona yeter, karşılıksız lafını duyunca "canım ben öyle demek istemedim" der, akşamda erkek/kadın doldurulur :d
En sondaki olmazsa olmaz
e tabii :d
Cevap
13Cevap
Kıyamam ben O'na markayı modeli belirtin anneciğim hemen değiştirek...😃
Hemen lütfen 🤣🤣
🤣🤣🤣🤣
Hocam zengin kötü mal almadığı için zengindir
Çok güzel
"Fikriniz için teşekkürler, ama ben bunu sevdim bunu aldım anneciğim.☺" derdim.
Hep de beğenmezler
Ay keşke ben de bu kadar medeni olabilsem. İlla sivri dilimi çıkarırım sonra her şey bok olur.
Güzellikle fikrini söylemiş ama kayınvalide görünce ya da elti illa beğenmez
Hangi marka merak ettim, ilk 2 harfini yazar mısın?
Sadece sordum
”İade edelim, sizin beğendiğinizi alalım, ama farkını siz ödeyin” derdim. Kimseyi kırmayın ve uyumlu olun lütfen.
Değiştirmem illa değiştir derse kendi değiştirir daha marka iyisini alabilir
Küçümseyebilir ben o markadan memnunum veya durumum ona müsaade etmiştir.
Çok biliyorsa çatlat parayı sen al annecim en güzelini derim akıl değil para lazım boş yapmasın
Değiştirmem kime ne ya ben kullancam.
Büyük konuştu 😬
Aldgm alacagm son hediye olur ona
Kendi çeyizinde aldığını
Ver parayı sen al derdim
En güzeli
Parası varsa alabilir bana seve seve kabul ederim😅
Tabikide parasını verirse istedi ürünğ ala bilirim 🤣
Altınını vereydin alaydık anaa derdim
Ne olur beyaz eşyayı al artık
Siz bilirsiniz ama ben seviyorum derim.
Ver parasını alayım o zaman derim
Takmam daha iyisini siz alin derim
Kendi evime aldım size değil derim
Sen al seninki görelim olurdu
oğlun alsaydı de sen de
O karışamaz sonuçta ona ne
O eve giremez artık
Kahkaha attım
daha iyisini al derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?