2 ay

Kurban parasini kaynanamlarin odemesi sizce dogru mu, siz olsaniz nasil tepki verirdiniz?

Kaynanamgille aynı apartmandayız, bu sene maddi borçlardan kurban kesmeyiz diye düşündük, bizim adımıza da kurban ayırtmışlar, onlar ödeyecekmiş. Biz ilk başta sert çıktık, kabul etmedik, sonra düşündük vsvs kabul ettik. Kaynanam da zaten sizi dinlemeyecektik, yine de kesecektik sizin adınıza dedi. Ben de eve almazdım, kessen de dedim, habersiz yapsaydınız dedim. Her neyse, benim yerimde olsanız nasıl tepki verirdiniz, kocam illa ödemek istiyor ama yarısı bile olsa tamamen annesinin ödemesine karşı.

Kurban parasini kaynanamlarin odemesi sizce dogru mu, siz olsaniz nasil tepki verirdiniz?
Cevapla