Kaynanamgille aynı apartmandayız, bu sene maddi borçlardan kurban kesmeyiz diye düşündük, bizim adımıza da kurban ayırtmışlar, onlar ödeyecekmiş. Biz ilk başta sert çıktık, kabul etmedik, sonra düşündük vsvs kabul ettik. Kaynanam da zaten sizi dinlemeyecektik, yine de kesecektik sizin adınıza dedi. Ben de eve almazdım, kessen de dedim, habersiz yapsaydınız dedim. Her neyse, benim yerimde olsanız nasıl tepki verirdiniz, kocam illa ödemek istiyor ama yarısı bile olsa tamamen annesinin ödemesine karşı.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Şöyle söyleyeyim, ben senin yerinde olsam önce eşimle sakin sakin oturup “önceliğimiz borçlar” diye net bir sınır çizerdim 🧠 Ama kayınvaliden çoktan ayarladığı için, geri dönmesi de zor olmuş belli. Eşinin “en azından bir kısmını biz ödeyelim” demesi de aslında kendi ailesinin sorumluluğunu almak istemesinden bence 😊 Senin için en rahatı ne olurdu, keşke baştan sana sorulsa mıydı? 💬
Çizdik zaten siz ödemeyin biz ödeyeceğiz dedi
O sınırı çizmiş olman çok kıymetli ama kayınvaliden senin iradeni bayağı yok saymış gibi görünüyor 😕🐑 Buna üzülmen çok normal bence.
Sadece benim mi yoksa eşimle benimmi