Senin burcun çapkınlığa çıksa nasıl olurdu?

Koç; Ya senin ağzını burnunu saçlarını yerim de sevgilim var ya offf uzak dur benden. Dur senin başını bağlıycam Mert vardı bizim boşta.
Boğa; Çapkınlıkla zerre alakam yok sadakatin kitabını yazarım ama Allah var şimdi ilgi çekmeyi seviyorum 🙄
İkizler; Aşkım bu gece cevap veremeyebilirim Handan Candan yandan yandan 🙆
Akrep; Neymiş çekiciymişim neymiş baklavalarım inanılmazmış. Sevgilim var demek dünyanın en zor şeyi bazen 🤦🏻‍♀️
Terazi; Kıvıra kıvıra kanıma gireceğini düşünüyorsan çok doğru düşünüyorsun.
Yengeç; Hanımefendi gözleriniz ben bakmayı bildiğim için mi bu kadar güzel yoksa tüm suç sizin mi?
Kova; Allah'ım şu boy pos endam evi nerede bunun acaba? Ahaaa şu sokaktan girdi takip ediyim de anlarız.
Oğlak; Hem güzel hem çekici olabilmek bu kadarı fazla. Arizona kertosu dansı nasıldı durrr dikkatini çekmem lazım 🤦🏻‍♀️
Yay; Çapkınlık nasıl yapılır bilmiyorum ya tüm hünerlerimi sergilerim düşerse düşer.
Aslan; Güzelsin ama kafam kadar değil başım mı dönüyor benim 🙄
Başak; Sarışın esmer kumral bunların hepsi bu kadar güzelken birine ait kalmak dünya saçması gibi geliyor bana.
Balık; Gülüşün bakışların offf 😌 ya benimsin ya da benim başka seçeneğin var mı sanıyorsun?

Burçları bekar ya da başı bağlı düşünün hayal gücünüze kalsın orası :))
Senin burcun çapkınlığa çıksa nasıl olurdu?
Cevapla