+1 yılİşim varmış gibi odayı terkederim. Utanmış bir şekilde. Hacı çok kötü bir durum ya. Adam gibi dizi film yapsalar ailemizle düzgünce izlesek ne güzel olur. Babamla o kadar sorun olmuyorda annem varken katiyen izlemiyorum. Bir kere Küçükken ortaokula filan giderken smalwille izliyordum. Kel lex vardı onun sevişme sahnesi çıktı teyzem annem o dada teyzemde böyle şeyler mi izliyon dedi dedim normalde bişey yok dizide şimdi çıktı dedim. Bana tüh müh diyor haklısın teyze dedim utanarak dışarı çıktım ulan başım önde sessizce. Aklıma geldide kötü oldum bak.
04 Yorumla- +1 yıl
Bende oldum olalı hiç şans yok zaten. :D
- +1 yıl
Birde o anda teyzem görmeden değiştirmeye çalıştımda kumanda zor çekiyordu bir türlü değişmemişti. :D
En İyi Cevaplar
- Diğer konusunda 708 cevap paylaştı.
+1 yılUtanırız napcaz :)
i.sozcu.com.tr/.../sumbul-sli.jpg
i.dailymail.co.uk/.../...3000005DC-488_634x793.jpg22 Yorumla- +1 yıl
Bakma bakma utanıyorum :)
Anam böyle durumlarda genelde duymazlık ve görmezlikten geler ve işinde olar. Ben de normal karşılarım. Babamsa hep gördüğü her neyse onu tartışma konusu yapar. Yok dudağı kalınmış, yok burnu uzunmuş az daha ağzına girecek. Yok öpüşmeseler sanki film olmazmış ve s:)
14 Yorumla
Valla o an ben bile ne yapıyorum bilmiyorum :D sanki bilmiyo gibi :D off offf ne ekşındır o
112 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
kumanda yanımdaysa hemen kanalı değiştiririm kumanda yanımda değilse kafamı çeviririm birinin değişmesini beklerim :D
15 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıldegiştirmem oturup izlerdik :D ne bakmıcamya norml bişi sanki babam yokken izlemiyorum babamda degiştirmez degiştirsede baba hayırdır siz beni farklı bir şekildemi yaptınız derdim herhalde:DD
210 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılneden demiyimki oturup izlerim yani sürse sürse 3-4 dk sürer filmin tamamı +18 olmıcakya en fazla 10 dk olsun hadi baba şimdi degiştirdinde sonra ben napıcam insan bir düşünür ya derdim şurda 10 dk bişi izlicem içine etme izlemiceksen çık derdim:P
Cevap sahibi+1 yılyok fazla dobrayımdır bu konudada babama çektigim için bişi oldugunda kızamıyor:DD
Cevap sahibi+1 yıl:D eee ne yani arkadaşım bu devirde bunları bilmeyenmi var ha görmüşsün ha dinlemiş ne varda degiştirecek:D keyfimizi bozacak akıllı dursun :D
Cevap sahibi+1 yılneysee:DDD
Cevap sahibi+1 yılrica ederim gülelim eglenelelim:D
+1 yılhttps://www.youtube.com/watch?v=KTxGAQsZsWw
Bu durum oluyor doğal olarak24 Yorumla- +1 yıl
:D:D:D
bir kere odaya girmiştim +18 bir sahne çıktı girer girmez babamda değiştiremedi. Ne pisliksiniz siz ya deyip odadan çıkmıştım. Onlar düşünsün banane.
13 Yorumla
+1 yılkumanda yok tv düğmesi kayıp ses de son ses hea? Olm bu ne.. evde kaos oldu.. ya ailecek köye taşınıcaz ya da Şarteli indiricem.. ona da korkuyorum.. kaçak falan vardır mazaallah çarpılırım.. hayal gücünden kaçış yok.. izlicez onu mecbur yani..
11 YorumlaDiğer konusunda 3,1b cevap paylaştı. Tv izlemiyorum ama izlemeye devam ederim. Anormal bir durum yok :D
11 Yorumla+18 derken öpüşme falan çıktığnda gözlerimi kaçırırım bakmam tv ye ama yatak sahnesi falan cıkınca babam degiştiriyor zaten kanalı:D
17 Yorumla- Diğer konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılkanal playboy tv falan mı?
trt izlersen +18 i bırak +8 bile görüntü zor bulursun11 Yorumla
+1 yılGerim gerim gerilirim, alırım telefonu elime televizyonu hiç görmemiş gibi yaparım. d
işe yararmı orası bilinmez tabi. p111 Yorumla- +1 yıl
eee ama sende yani. d
- +1 yıl
en sonunda kalkar giderim orda gerilmektense napıyım yani. d
- +1 yıl
televizyonun fişini çekiyim bari. d
'farzet ki fiş prize yapışmış' falan deme sakın. d - +1 yıl
bir git ya. d
- +1 yıl
kesin gelir eminim.)
+1 yılDirek gözler bana cevrılıyor sankı o sahnelerı ben cektım.
26 Yorumla- +1 yıl
bunu dıyen ılk sen:D
- +1 yıl
öyle tabıkı
Hic bise çalışmıyosa kim nasıl açtı bu televizyonu arkadaş alla alla :)
11 YorumlaDiğer konusunda 3,7b cevap paylaştı. yanımda biri olsa da olmasa da fark etmez direkt kanalı değiştiriyorum :D
THE END...15 Yorumlabu yasima geldim hala baska biseyle ugrasiyomus gibi yaparim :D
117 Yorumla
+1 yılbaşka bir yöne bakarm :D kumanda bendeyse söynelerek çeviririm kanalı :D
12 Yorumla- +1 yıl
e izlemekten baska bir care birakmiyosun sen :))
O an ne yapıyorsam yapmaya devam ederdim yaşasalardı.
11 YorumlaGüncellemelere gore cevap verirsem son care olarak tvyi kapatrm :-D
111 Yorumla
+1 yılTv izlemiyorum. Ama bikaç kere denk geldiği o zamanda görmemezlikten gelmiştim :d
13 Yorumla- +1 yıl
durdum öyle :D haly çekcek halim yok :X
+1 yıldirek saçma sapan bir soru sorar ve herkesin dikkati üstüme kayar
12 Yorumla- +1 yıl
en iyisi
+1 yılkanal değiştirilir ve kimse bişey caktırmaz kmfljdgfg
15 Yorumla- +1 yıl
uyku moduna geçerim:PP
- +1 yıl
e abi artık birbirimizin suratına mal mal bakarız ailecek. d
Öpüşme sahnesinde gözlerimi kaçırırım da sevişme sahnesinde babam kanalı değiştirir zaten.
127 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTv izlemiyorum
zaten babam hep haber izler
öyle bir şey olacağını önceden sezer uzaklaşırım11 Yorumlacık cık cık derim güleriz ya da hiç bişey olmamış gibi izlemeye devam ederim bir an önce geçsin şu sahne diye bekler o arada da yerin dibine girerim :D
03 YorumlaTelevizyona tekmeyi vurur kırarım. Neyin peşindesin kardeş, lanetlendik mi her türlü manyak şey bizi bulmuş :D O sahneyi bilerek ben açmadım bundan dolayı beni suçlayamazlar. Kafamı öne eyerim. Artık yerde yarılmamışsa :D
01 YorumlaRtük var öyle bir şey olamaz, önceden olsa neysede.
11 Yorumla
+1 yılO yeahh :) der baba sesini ac derim. gulerler geçerler
14 Yorumla- +1 yıl
Annem le shamelles izliyorduk kanks
- +1 yıl
Oyle yani kanks:)
benim bişe yapmama gerek kalmaz, babam başlar sövmeye kanala.. onun sesinden hiç bişe duymayız.
21 YorumlaAilecek izliyoruz ne olmuş yani doğal bir şey sende öyle oldun bende öyle oldum ee? :D
15 Yorumla
+1 yılAnnemin babamın yanında daha 14-15 yaşımda iken kız arkadaşımla istediğim gibi takılıyordum benim icin hic sorun değil =D
01 YorumlaGözüme toz kaçmış gibi ovalar ve en yakınımdaki ne dönerek bir baksana kirpik kaçtı galiba diyerek, ortamı değiştiririm.
01 YorumlaZaten bu konuda orospusu oldum diyebilirim
içeri giren kim olursa olsun sürekli sapık şey çıkıyo
sansmıdır acaba :D02 Yorumla
+1 yılHep birlikte tv izleme diye bir durum yok bizde. Olsa bile perşembenin gelişi çarşambadan bellidir değil mi?
07 Yorumla- +1 yıl
Kanal değişir. Kumanda kayıpsa mutfağa gidip meyve falan aranırım herhalde. :D
- +1 yıl
Oha camdan atlarım :D
- +1 yıl
:D amacın ne arkadaş?
Sucu anne ve babama atarim. Bu ne terbiyesizlik boyle kanallar mi izliyorsunuz diye kizardim acik ve net :)
02 Yorumla
+1 yılgenelde gözlerı kacırıyoruz nadırende kanalı degıstıryoruz malum valıde sultan hacı olunca
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖpüşse gözleri kapatiyoruz
Sevişse kanali değistiryoruz :D17 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTv yi kapatin diye bagiryorum hahaa
Cevap sahibi+1 yılYok kapatiyoruz sonra
Cevap sahibi+1 yılKumandayi da tv ye ya kafana fırlatcam ya öffff :D
dırek telefonla ılgılenmeye baslarım veya odadan cıkarım
05 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılPştt..!
Birşey Çağırıştıyor Mu Laa Yaramazlaaar..! :)))10 YorumlaKanal degistirirm. Kumanda bozuk demissin. O zaman telefonumla ilgilenirim. ya da ohomm diye oksurerek kalkar bir mutfaga giderim :)
03 Yorumla
+1 yılkızım kızım kapat gözlerini annecimmmmmmmmmmmmmmmm kapat gözleriniiiiiiiiiiiiiii :'( hayırrrrrrrrrrr bakamazsın kapat o gözler kapanacak !
010 Yorumla- +1 yıl
annecim odana melegim yok durun sartelleri kapatıp geliyorum hay Allah kahretmesin sizi tuuuuuuuuuuuu
- +1 yıl
oğlum tüfegi getir patlatcam bu televizyonuuuuuuuuuuu
- +1 yıl
oturun uleyyyyyyyyynn izlicez :D saka alırım üstünü örterim televizyonun efenim sonra cocuklarımın kulaklarını elimle kapadımmı tamamdır hadi da cok uzadı D:
- +1 yıl
valla ben kızım hele bir dogsun İslam a uygun biçimde yetiştircem :)
- Diğer konusunda 529 cevap paylaştı.
+1 yılannem izlemez kaçar babam içine düşer mal çünkü bense begenirsem izlerim
10 Yorumla sesini kısıyom ben psikolojik olarak kapandı sanıyolar heralde izlemeye devam :)
02 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGülerim bir şey yapmam sonuçta ben çekmedim :D dayak yemeyi seviyorsam da baba sen iyi bilirsin bak bak derim :D
01 YorumlaAz once bir filmde kadin adamin elinden tutacakti sinemada babam bakti ki kotuye gidecek hemen degistirdi. Bisey yoktu niye kapattin deidm :D
07 YorumlaTelevizyonun üzerine su dökerim. :D
216 Yorumla- Diğer konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılben yakalandım anneme ne olmuş oda bana edepsiz dedi :)
00 Yorumla yapacağım şey belli terliği tv'ye fırlatacam.
11 YorumlaDiğer konusunda 371 cevap paylaştı. The 100 deki oyuncuları öldürmeye çalışan yönetmen gibisin.
01 YorumlaTv'ye uçan tekme atarım :D Hiçte düşünmedim var ya zor bir soru :))
09 YorumlaSen bu konuyu forumtryede açmıştın manyakmısın olum?
00 YorumlaDiğer konusunda 553 cevap paylaştı. gözümü kapatırım ahaaha:)
17 YorumlaBaba kapat şunu bunu mu izleyeceğiz diyorum.
11 YorumlaOturup izlicek degiliz elbette
14 YorumlaAilemle birlikteyken kanalı değiştiririm.
12 YorumlaBabam kanali degistirir hemen :D
111 Yorumla
+1 yılTelevizyona delik açarım abazalıktan.
11 Yorumla
+1 yılYapcak bişi yok anı yaşıcan:)
13 Yorumla- +1 yıl
Annen babam gelmiş 50 yaşına ben 21 bunda utanılacak bişi yok
odama giderim. :)
120 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılTelefonla ugraşıyomuş gibi yapıyorum :)
11 Yorumla
+1 yılkanal değiştirilir
13 Yorumla- +1 yıl
bakmam kafa önde :)
tövbe estağfirullah der odadan çıkarım :D
01 Yorumlaanında değiştiririm saygıdan
10 Yorumla- Devamını Gör (9)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar