En güzel yaşlarımı evde geçirdim. Çok mu şey kaçırdım?

25e girmeme 2 3 ay var. Ve ben bu yaşıma kadar ne yaptım bilmiyorum hep evdeydim üni desen kazanamadım bir işe girip çalışamadım. Ne sosyalleştim ne bir şey hep evdeydim orurup arkadaşımla bi cafeye bile gitmişligim bile 1 elin parmagını geçmez filan. Çok mutsuzum kendimi çok kötü hissediyorum :((

En güzel yaşlarımı evde geçirdim. Çok mu şey kaçırdım?
Cevapla