Evde tek başına olmanın bile beni mutlu etmediği yaşa hangi ara geldim?

Kalabalık ailelerde büyümüş olanlar bilir ki evde 2 kişi olmak dahi lükstür. Tek başina kalmak ise hayaldir. Tek başimayim ama mutlu değilim

Evde tek başına olmanın bile beni mutlu etmediği yaşa hangi ara geldim?
Cevapla