Sınıfımda bir çocuk kaç kez bana baktığını gördüm acaba benden mi hoşlanıyor dedim?

Ama çocuğun yanında bir kız var. Hernyse sevgilisi olsa herhalde öyle bakamaz arkadaşıdır dedim ama çocuk her baktığında benim de gözüm ona kaydı ve bir kaç kez de sonrasında kızın bana baktığını gördüm. Neyse geçen sefer de şans eseri çocuğun arkasına oturdum bir anda kiz çocuğa yapsiti ben gelince koluna falan girdi bir şeyler yapmaya çalıştı hiç bozuntuya vermedim diğer günler de çocuk benim arkama oturdu kızın yanına gitmedi. ve kız bana pis pis bakıyordu. Çocukla kız tek takılıyor sınıfta bu arada Benim bundan ne anlamam gerek? Sevgililerse bu hareketler neden? Yorumunuz nedir sizce sevgili olabilirler mi? Ciddi bir şekilde cevaplayin lütfen

Sınıfımda bir çocuk kaç kez bana baktığını gördüm acaba benden mi hoşlanıyor dedim?
Cevapla