Ama çocuğun yanında bir kız var. Hernyse sevgilisi olsa herhalde öyle bakamaz arkadaşıdır dedim ama çocuk her baktığında benim de gözüm ona kaydı ve bir kaç kez de sonrasında kızın bana baktığını gördüm. Neyse geçen sefer de şans eseri çocuğun arkasına oturdum bir anda kiz çocuğa yapsiti ben gelince koluna falan girdi bir şeyler yapmaya çalıştı hiç bozuntuya vermedim diğer günler de çocuk benim arkama oturdu kızın yanına gitmedi. ve kız bana pis pis bakıyordu. Çocukla kız tek takılıyor sınıfta bu arada Benim bundan ne anlamam gerek? Sevgililerse bu hareketler neden? Yorumunuz nedir sizce sevgili olabilirler mi? Ciddi bir şekilde cevaplayin lütfen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer