Kadınlar aslında özünde doğası gereği evcimen midir?

Evdeki konforu dışarıda bulamıyorum. İşten eve zombi gibi geliyorum. Bir kadın olarak diyorum ki bir süpürgemiz olsa uçsak kedimiz ve yaratıcı güçlerimiz olsada eşlerimizden ekonomik ve duygusal şiddet görmesek. Erkeklerin sağı solu belli olmuyor kendimizi onlara karşı koruyacak güçlerimiz olsa Hayalini kurduğumuz herşeye kavuşabilsek Ne iyi olurdu?
Kadınlar aslında özünde doğası gereği evcimen midir?
Cevapla