En iyisi gelicek diye mi böyle oluyor?

24 yaşındayım. Şu ana kadar çok erkekle konuştum çıktım ama hepsi fos çıktı. İster reel ister internette farketmiyor. En iyi dediğim insan bile böyle oldu. Acaba karşıma en iyisi çıkacak diye mi böyle oluyor. Üzgün hissediyorum. ((
En iyisi gelicek diye mi böyle oluyor?
Cevapla