
Her açıdan ev, eş, zeka, eşya, mal, mülk, davranış, sevgili, akıl, mantık, irade, her şey işte başkasının daha güzel geldiği oluyor mu ne daha güzel geliyor size?

Her açıdan ev, eş, zeka, eşya, mal, mülk, davranış, sevgili, akıl, mantık, irade, her şey işte başkasının daha güzel geldiği oluyor mu ne daha güzel geliyor size?
Ya çok saçma ama çevremde çoğu kişiyle telefonum aynı model ve marka. Ulan diyorum onunki niye bu kadar güzel ki :D aynı tıpatıp yani ama aşırı güzel geliyor gözüme
Aynı şeyin başkasına güzel durması gibi mi
Merhaba,
Hayır hiç olmuyor olmadı ve olamaz! 😅
Çok şükür herşeyimi seviyorum! 😅
Küçük Prens misali gülünü değerli önemli kılan ona harcadığın emektir. Benim olan her şey en değerli en kıymetlidir! 😅
Çok şeyim yok ama olanlar beğendim ve kıymetlim tabii aşkım olana kadar! 😅
Aşkım olunca en değerlim o olur! 😅
Cevap
12Cevap
Hayır başkasının şeyi beni bağlamaz yok
Bu nasıl soru ya 🤦🏻♂️ başkasının malında gözüm yok 🙄
Nesi var
Ne deseydimm
Bilmisan me konişisun😂
Sadece arabalara özeniyorum yoksa başka bir şey yok
Başkasına çok bakmamak lazım
tam tersi insanların mutluluğu ile mutlu olmayı bilmek çok önemli
tabi.. mesela kocan var onun şeyi var doğal olarak , ama başka bi adamın "şeyi" sana hep çekici/güzel gelir.
Başkasının şeyi ile kendi şeyimi kıyaslarsam mutsuz olurum.
😂😂😂
Komşuya komşunun tavuğu kazma, şey yani kaz görünürmüş 😅
Niye öyle
Net kıskançlık, çekememezlik, şirretlik, KEŞKE BENİM OLSAcılık, hainlik, puh daha ne olsun
Ama herkes ister niye öyle diyosun
Alt üst komşularımın hepsinin milyonluk arabaları var ben istemem, dört teker olsun yeterli bana
Safsın valla
Ben de safsam memlekette adam kalmaz 😂
Hi hi😬
Hiç önemsemiyorum böyle durumları
En iyisi
Hayat bir kere verilmiş bunlarla zaman ayırıp ömrümü tüketimi
Komşunun tavuğu kamşuya kaz gelir diye eskilerin bir sözü varya
Bu insanın psikolojisinde vardır, yok diyende de illaki olur..
Başkasının şeyini gözümde büyütmem
Hayır başkasının şeyi beni bağlamaz
Oluyorr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?