AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
124Cevap
Öyle olsa bile bu kimseyi ilgilendirmez bu cahilliktir gül geç sadece ben öyle yapıyorum
Cok haklisin. Ama cogu acik giyinen oylede ney. Ayni meslekdenmiyiz resimde oyle gibi duruyo :)
Aynı meslek derken? Ben sosyoloji okuyorum
Mesleğini bilmiyorum ama her dekolte yahut yarım kollu giden o.. olmuyor.
Tabikide olmuyor ve ozur dilerim yanlis anlamisim.
Önemli değil rica ederim
evet olup olmama konusunda birşey diyemeyiz ama öyleymiş gibi bir izlenim bırakıyor... acaba ruhunda mı var? diye :D
Ne sacmalyrsun?
Herkes istediği gibi giyinebilir, yargılamıyorum bu'ndan dolayı.
Evet ole zaten her açık kotu her kapalı ıyıdor dıyen yok kı var mı?
Var hemde çok
Onlar cahıl cahıle laf anlatamazsın bası açık ınsanın sorumluluğu kendıne ve aılesıne dînde zorlama yok güzelce anlatırsın Allah ın emrı budur dıye sonrasını Allah a bırakırsın sımdı kapanmıyor dıye bı kıza hemen yaftalayamazsın o zaman senın îmanın sıkıntılı Allah zorlamazken kuluna ne oluyo arkadas
Peki bir kız neden mini etek giyer neden dekolte yapar? İlgi çekmek için millet baksın diye böyle düşünen ve giyen bir kıza öyle denmesini abes karşılamamak lazım bence siz bir çiçeksiniz ama her arıya koklatmanız gerekmiyor.
Çok mantıksız tabiki kıyafetle ne alakası var ancak burası tr bu hükümette son zamanlarda bu gibi şeyleri azdrdi kadın erkek ayrımıni yaptı geriye doğru gidiyoruz. .
insanlar cahil cahil okumuyorlar mal gıbı yasayıp sıktırolup gıdıcekler haberlerı yok koyun gıbı koyun bıle bunlardan daha akıllı suru mısalı o ney yapıyorsa oda onu yapıyor okumak onemlı
kanki herkes özgürdür. istediğini giyer istediği gibi yaşar.
Onu söyleyen oros bu herkezin dini giysisi kendine öyle bakıldıgınada inanmıyorum
...
Neden kendi görüşünü bir ülkenin hepsi o sekilde diye düşündürüyorsun ne alaka acik giyen herkese o demiyoruz.
Ya yok mu şimdi böyle bir algı ne zaman geliştik benim haberim yok
Yok tabiki öyle bir ülke olmadik zaten hic.
Burasi ön yargılar ülkesi unutma
Sen kompleksli birisin kimsenin açık giyene o dediği yok.
He He tamam
ya tamam hakli olabilirsin ama tayti giyip orasini burasini gostermekte ayiptir ya vajinaya girmis yarigi belli oluyo by nedir bizmiyiz sapik olan sorugorum metrobuste kadinlar artik basladi taciz etmeye ne yapalim
Olay kilik kiyafette degil edep adapta kiz dedigin oturmasini kalkmasini bilmeli agir basli olmali biraz ama yok bir mekanda kahkaha atiyorsa kapalida olsa acikta olsa dikkat ceker ve hakkinda guzel seyler soylenmez
Doğru dedin herkesin aile yapısı farklı kimisi or... puluğu ailesinden öğreniyor.
https://i.hizliresim.com/mrqdlP.jpg
Cok haklisin. Ve cevresindende ogrenebiliyo o da var.
Eksi verenler or... puluğu annesinden öğrenenler galiba.
hangi ortamda ne kadar açık giyinildiğine göre değişir bu.
O zaman bir yerlerini açmayacak sonuçta bir sürü erkek bakıyor.
Açmak ne saçma tabir açmaya da bakıyorlar fesat düşünce olduktan sonra
Sonra erkekler niye abaza diyosunuz :)
Acmayanlara da bakıyorlar diyorum
tamam
Bu tamamen insanin zihninde ve kalbinde. orp... lugun. insanin giyiminyle alakasi yok.
Is kapali acik meselesi degil ar meselesi ruhu o* olmasin insanin
insanlar geri kafalı ve cahil olunca dünyaya at gözlükleriyle bakmaları normal.
köyden indim şehre çok ondan
Bastim artiyi hakkaten guldum baya :D haklisin
Kimsenin namusuna giydiği elbiseye göre yorum yapılamaz bu alçaklıktır. Ama açık giyinen insan da alanen Cenab-ı Hakka isyan bayrağını çekmiş demektir.
“Utanmadıktan sonra dilediğini yap.” Buhârî, Enbiyâ, 54; EbuDâvûd, Edeb, 6.
kanka sen nıye kasıyonki kendini tam tersi olanlar olmasın o?
değil. çünkü her açık giyinen orospudur. ohhhh. o açık yerlerinden daldırmak isterük :))
Mal
sik kaldıran :D
Abazasn işte belki beynin yok beynin uçkurunda
sende beynimin ucundasın :))
Hangi beyin?
Almanyada dah cok kötü hem yazlikta normal bisey zengin yerlerde tr de normal ama Fakir Yerde giyilmez
Basit:dinimiz bize açılmayı değil kapanmayı emrediyor
Ee tamam senin de dediğin gibi bu Tebliğ edilen bişey yargılamak insanlara mı? Ayrıca bu ülkede sadece müslüman lar yok onlara o* mu diyelim yani
Evet. çok uzatmayacagim o. luğun dini yoktur. gerçek müslüman o. olmaz zaten. bu ülkede sadece müslümanlar yok konusuna girmemek daha iyi
Tamamda Allah'a inanan zaten öyle giyinmez. E Türkiye'de Müslüman bir ülke.
Olabilir ama her açık giyineni öyle nitelendiremzsn belki müslüman değil belki görüşleri farklı belki de allahın en sevgili kulu
herkes müslüman değil ki
Ben nitelendirmiyorum sadece görüşümü yazdım. Genelleme ve yargılama da bana düşmez.
Müslüman olmayanlar için zaten bekaret önemli değildir.
Ve son cümlen olan ''allahın en sevgili kulu''nu bidahakinde düşünerek yazmanı istiyorum.
Allah'ın sevgili kulu eğildiğinde göğüs dekoltesi gözükmez. O secdeden kafasını kaldırmaz.
@cemrecikk bende müslüman olanlar için söyledim zaten üstte de ne demek istediğimi anlattım.
Bana evde kocanıza hariç açık giymenizdeki sebep nedir onu söyleyin bende size o... demiyim?
Hani iş anal ilişkiye iş oral ilişkiye gelince çok müslümansınız ya bu sitenin kızları?
büyüklerden pek bir şey duymadım ama gençler arasında kaşar olarak lanse ediliyor. kapalılarında tarza göre takılanlara namuslu gözütle bakılmadığına emin olabilirsin.
Kimse keyfimin kahyasi olmadı olamaz yakında üstüme atlet bile giymicem sırf kızlar kasları görsün aci çeksin diye zuhahah
biraz önce böyle bir soruya yorum yaptım belli bir noktaya kadar haklısın kesinlikle ama %100 haklısın diyemeyeceğim
herkesin hayatına kimse garışamaz ha nasıl garışamaz ben bu şakil giyinirim şu bayan şu şakil giyinir şu şakil giyinir kimsenin kimseye karışmaya hakkı yok özgürlüğü bidir
o... diyenler uzanamadıkları ciğere pis diyolar bir bakıma
Biz turklet olarak edep dddedigimz bisey var. hersey yerine zamanina goredir bbirkiz dolasmaya giderken mini giyip ic camasiri gozukuyorsa ooruspudur gozumde yyarinbirgun yar ddiye kkoynuma almam !
Bide suratina guvenmiyon etegine guveniyor ;)))))
hiçte öyle düşünmüyorum yakışan istediği gibi giyinebilir
Bunun ülkeyle bir ilgisi yok.
Açmak istersen söyle anlatırım.
Evet haklısın ama sonucta müslüman bir ülke %99 u müslüman olan bir ülkede sence açık giyinmek nasl karşılarnır ki?
Öyle düşünen insanlar cahilligin kitabini yazmis kisilerdir insanin ne oldugunu belirleyen elbise degil konusmalari ve davranslaridir
herkesin hür iradesi vardır genellikle kapalılara yapılan yakıştırmalar da onların açıklar hakkında söylemlerinden kaynaklanıyor
Bu zamana kadar hep başı kapalı olanlar hor görüldu. E etme bulma dunyası tabi
biraz da açık olanlar hor görulsun
Ben her türlü kıyafet türban olsun açık olsun dış görünüşe göre damgalanmsna karşıyım
Kurunun yanında yaş da yanıyor napalım
Maalesef.
iş amaçlı olmuş saçını açmış , dizaltı etek giymiş , ona eyvalla. ama gezmeye tozmaya gidince açılan herkes bana baksın hesabı takılan varsa işte ona açık açık o* derim lafımıda atarım kimseden çekinmem icabında ):
Haklisin. Dogru cunku orumcek beyinli insam cok
Aynen aynen azalarak yok olmalarını temenni ediyorum
beni ilgilendirmez.. yargılamam
Aynen bende
İyide benim öyle bir düşüncem yok ki 😪 ayrıca olsa bile herkes kendinden sorumlu banane?
Mantıksız kıyafete göre yorum fakat açıkliğında bir sınırı var.
dediğinde haklısın ama, bununda bir sınırı var e çıkıp çıplak da dolaşılmaz
ön yargı olabilir ama orasını burasını gösteren insanda uslu birisi olamaz yani
Taniyorsam yargilarim kiyafet konusunda ama tanimiyorsam beni asar bu kiz derim gecerim
bence cok haklısın ama burası MÜSLÜMAN bir ülke ve acık sacık giyinmemek lazım ama herkes serbest özgür sonuçta öyle olmaması gerek bencede
Yok valla hepsi için düşünmüyorum yarısı kaşar :dds
Tanıyormusn peki hepsini somut Belgen var mı? Görünen Köy kılavuz istemez deme sakina bana
Kılıçdaroğlu'na mı özensem ne yapsam acaba belgeleri meclis grup toplantısında sunacam
al sana en basit örnek
www.kizlarsoruyor.com/.../q2150919-butun-erkeklere-asigim-ne-yapmam-lazim
İnsanı üstekilerle yargılamamak gerekir
Aynen +
cünküü Türkiyede islami inanç daha fazla türkiye Müslüman bir ülke koçum
Yobaz insan bol, kendi bakar ama o... olarak algılar. Kısaca dış görünüşe göre yargılamak saçmalık.
Çünkü açmak uruzbuluktur. Başka nasıl algılanmalıydı, modern olarak falan mı? Kusura bakmayın, o kadar geniş değiliz...
Sana laf anlatmycam
İnsanin ruhu o* olmasin
Türk insanı salak ondan
benim umrumda değil kimse
Yani herkes kendine bakmalı.
aynen
Çünkü türkiyede milyonlarca yobaz var
Sen nasil ve nerenin malisin ki laik bir devlette muslumanliktan soz edilemez diyosun ? Ama belli tipik chpli beyin yokkki mantik arayasin :)
Evet burasi laik bir ülke isteyen istediğini düşünmekte açık veya kapalı giyinmek te özgür kapalı veya açık her türlü kıyafet ayrmclgna karşıyım bunu anlamyrsan mal olan sensin. Hiç bir parti ile bağım yok
Sonuçta insanın kişiliği karakteri dışına yansır ne yapmak istediği de yansır
giyinmenimn de bir adabı varda ondan
+1 verdim gittii
He He.
giyinmenin de bir adabı var ama Türkiye'deki adap -açık bayanlar için- her şekilde en açık tişört ve kot. Saçmalıyorsunuz ya. O yaz sıcağında o kadar kaplı giyinemem ben, kimse kusura bakmasın.
Aynen Jean tshirt e bile laf Ednler var
o yüzden giyinmeninde adabı var diyorum. yazın mini etek ve ya şort giyersin anlarım. ama totonu örtecek kadarını kalkıp tatil yerinde değil de şehirde giyersen art niyeti ararım. ya da kısacası her kıyafetin giyilecek yeri ve belli ölçüsü vardır. memişleri ya da bacaklarınızı aça aça sokakta ki her türlü insan oldğunu bildiğiniz halde önünden geçerseniz ve o kişi taciz ederse ben masumum diyemezsiniz çünkü bu davranışınızla en az onun kadar suçlusunuz demektir. yılbaşı geliyor bak minileri giyiyp sokağa çıkacaklar sonra gene başlayacak taksimde taciz edildim muhabbetleri. seviyorsanız dekolte de giyin ama yerine göre giyin.
kaldı ki bir kız olarak bazı bayanların giyiminden ben bile rahatsız oluyorum.
@soran komple çarşaflıya bile laf atan mahlukatlar var. böyle insanların olduğu gerçeğini inkar etmiyorum. ama onlara bulaşmadan da hayatlarımıza devam edebileceğimizi söylüorum. öyle mahlukların olmaması için evlatların düzgün aile yapısında yetiştirilmesi gerek. iş de bizim nesile düşüyor.
Çok doğru yerine göre giyinilmeli