AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
124Cevap
Acik giyincede televizyonda görüyoruz tecavüze uğradığını
Kime ne?
Aynen de öyle düşünmüyorlar işte
Onları rahatsız eden sapık beyinleri. Milletin sevabına günahına, kıyafetine, kelimelerine her şeyine karışcaklar artık. yok yaa :)
Aynen iran ın level atlamis hali olacağız yakında.
İranlılar buraya gelip koca arıyor , biz nereye gitsek :D
Aynen ya Ahaha nereye gidelim panpa :))
hele bir gençliğin tadını çıkaralım beybisi :))
Aynen ya henüz kafayı yemedm evlilik için okul kariyer bir bitsin:))
Kesinlikle ayni gorusteyim seninle :)
cehalet
Aynen
bence en güzel cevap +11
Basimizdaki denyolar yuzunden
zihniyet ayni fasist zihniyet de ondan.
Çok saçma. öyle saçma bir milletiz işte
Kapali kadinlari yobaz olarak goren yobazlar var. Ataturk bence kadin cinayetlerinin sorumlusudur
Al işte Atatürk u kotulemdgnz bir bu konu kalmıştı dimi Atatürk olmasaydı şeriat devam etseydi ve de hilafet az mı olucakti bu sosyolojik bir konu bu kadar basite indirgenmz
Ya ulkenin musluman mi? Yoksa Avrupa birligine girebilecek kadar Kafirlesmis olmasi mi. Avrupanin Ahlaksizligini taklit edersen olacagi bu pis Turkiye. Turkum ama Turklerden nefret ediyorum
Bu kadar İslamiyeti Türklüğü savunuyorsan ve buna rağmen Atatürk'e çamur atıp üstüne şu iğrenç ingilizce-ergen karışımı nicki alıp burada özgürce atıp tutabiliyorsan Türk'üm deme sakın. Vatandaşlık değiştirebilirsin Merve Kavakçı ablan gibi.
En yakin zamanda yapcam evet. Ulkeyi terkedebilmek en buyuk amacim vatandasliktanda cikmak isterim bir Türk olarak
@MetalikSiyah çok gossip girl izliyor bu belli kimin batı ozentisi olduğu iyi gömdun valla çıkamaz :)) ne olduğu ne yaptığı belirsiz Atatürk o ülkenin şartlarına göre yaplmasi gereken en doğru şeyleri yaptı bunu hazmet önce. Pasaport un benden defolup gidebilirsn İran a git hatta.
Sen Türk kanı taşımıyorsun zaten, bence de isabet olur ülkeyi terkedip gitmen. Kafir dediğin Avrupa'ya ya da Amerika'ya kaç sen de.
Tesekkurler onerini dikkate alacagim guzel bilgiler verdin
Kendi içinde kendi düşüncelern ile celisiyorsn
Dalga geciyorum Tesekkur ederek ® bunu bile anlamiyorsun sonra bana argumanin yok diyorsun bir temelim olmasa bu kadar sivri seyleri kafamdavnadil sekillndirip yazabilecek kada r medyumbdegilim
Ben teşekkür etmeni demiyorum ! Bunu bile alglamyrsun Allah bize kimsenin imanini sorgulamak gibi bir görev vermedi dimi benim kafir olup olmadığmi birtek Tanrı bilir !
Kelime oyunu lutfen yapmayalim... Tesekkur etmemi.. Celiski olarak algiladin... Sonra nasil alttq kalmiyim diye bunu yazdin. Benden kacmaz
Şu an kendini zeki gösterme cabalrndasn evet kafir diyorsun yurt dışına gidiyorsun Atatürk diyorsun kadın cinayetleri ne alaka abuk subuk şeriat olsaydı kadınlar oldurlmyck dmi bunun gibi çelişkiler yavrum :))) salliycksan destekli salla
Hayatimda ataturk kelimesini 50 defa zor kullanmisimdir gidip avrupada ataturkmu anlatcam. Ataturku. ne oldugunu sadece Allah bilir. Bilgisinin Allahta olduguna inaniorum. Tabiki şśeriat olsaydi Kadin olumu az olurdu. İnsanlar daha mutlu huzurlu yaśanmaya degecek bir hayat olurdu. Ama bunu anlatamazsin sizin beyin formatina sahip varliklara. Nefret ediyorsunuz bizlerden kufur ederek gostetdiniz zaten
Siz biz ayrımı yapan kendinizi marjinallestrmeye çalışan dini herseye alet eden bence senin gibi düşünenler ayrıca siz biz kim? Şeriat gelsinde gör ebenin nikahını sosyolojik bakış açısı ile bakmanı tavsiye ederim
Ya ebenin nikshini sen gormussun zaten o beyin yapisi yeter sana baska bisigrrek yok... LAİK bir ulkede muslumanliktan soz edilemez. OSManLi nin zerre Eseri yok. Avrupalilar yillarca ugrasti... O kizlarin kicini acabilmek icin ve basardi destekcide b uldu , Hala neye hizmet ettiginizin farkinda degilsiniz. Sen Ebeninkini gor nikahini degilde baska bir seyini gor
Gossip girl izle sende :)))
insanlar o kadar cahil işte
böyle gelmiş böyle gidecekkkkkkkkkkkk
Herkesin hayatına kimse karışamaz :D
Öyle kendin sormuş kendin açıklamışsın zaten
sıkıntı şurda. masturbasyon yaparken gördüğün firikleri veya bir bayanın açık yerini hayal edersin. kapalı bir bayanı hayal edip mast yapan göremezsin. o yüzden olabilir
Abaza olana açık kapalı fark etmiyor ama
tamam da açık bayanlar frikik veriyor. bak mesela senin resmine bakınca dekoltenden dolayı ben erekte oldum
Fesat pislik
Aynada kendine baksan erekte olursun sen
sen neden acık gıyınıyosun?
Kimse kimseyi kıyafeti ile yargılayamaz.
O memişleri kapat tekrar sor sorunu sdfsfssfsj
Salak gerizekalı ben orda bir dekolte göremiyorum ve bundan sanane?
Memen yokki dekolte olsun hehehehh muckss
Var veya yok sanane bundan konu meme ki fesat düşünceleri ni kendine sakla
Her insan eşittir. mantıksız tabiki.
MÜSLÜMAN BİR ÜLKEDE AÇIK KADINA ORUSBU GÖZÜYLE BAKILIR FISTIĞIM
Herkes müslüman mi bu ülkede o insanın dinini geleneklerini nerden biliyorsun altıncı his le falan mı ayrıca doğru düzgün hitap edersen sevinirm fıstıgm falan işte senin gibiler yüzünden bu algı degismycek.
Ve ayrıca sen çok kötü bir insansın :) seni tanıyormuym Hayır neye dayanarak söyledim hiç koca bir hiç aynı şey
ÇÜNKÜ BİZ TÜRKÜZ
bir swf vardı. İsmini bilmiyorum. "Sen o. u çocuğusun!" diye bağırıyordu adam. O geldi aklıma.
nie :D
Öyle bir şey yok sallama
Nerde yaşıyorsun çok merak ettim
Açık giyincen sen galiba
Açık veya değil başı kapalı veya değil konu yu iyi anla
Oyuzden az kapali giyinin iste ;)
Yes sir oldu başka emrin
lazim olcak daha az kullan ;)
Neyin kafasndasn?
Sanki haklisin ya:))))))☺☺☺☺
Sanki si ne :)
Beni biliyorsun zatenn sennnn:)))))) tabiki haklisinnnnn:))))
Oyle deme ben elimde geziyorum kimse ayiplamiyo
Benim kimse umrumda değil yesinler birbirlerini.
Toplumun bakış açısıyla ilgili birdurum.
Sana katılıyorum
Baldira kadar gelene etekte:)) o oluyo
Açıktan kasıt ne bir örnek ver resim koy konuşalım
Haklısın ama, öyle iste erkeker acisindanda aynı
Önyargı
Hangi devir devir diye bu hale geldik
benim için sorun yok isteyen istediğini diyebilir
1 kişinin hatasını açıkların hepsi çekiyor
Dogrusun
Ben bakmıyorum.
haklısın !
No comment
Yorum yok :)
Öylemi görünüyormuş
çok şekey kızlar...
sen açık giyin