Çocuk gibi davranan bi insana saygı duymak zorunda mıyım?

İşyerinde bi kadına çok gıcık oluyorum sürekli işi bize bırakıp kaçıyo uyardım sen bana emir veremezsin, diğerlerine bişey demiyorsun da niye sürekli bana konuşuyorsun diyip ağlamaya başladı geçen gün de niye beni hep dışlıyosunuz diyip ağlamıştı artık bu kadına ne abla demek içimden geliyor nede saygı duymak çünkü hak etmiyor ama bana abla de bana saygılı davran diyip onada kızıyo ben bu tip aptal bi insana saygılı olmak zorunda mıyım? Çok gıcık aptal bi kadın

Çocuk gibi davranan bi insana saygı duymak zorunda mıyım?
Cevapla