Ailem kız çocuğu olduğum için bana saygı duymuyor 🙁?

Çok değersiz hissediyorum içime kapandım gitgide mesela erkek kardeşlerim salonda uyuyaklsa üzerini örtüyorlar tv nin sesini kısıyorlar ben uyuyunca uyandırıyorlar kalk çay koy diye. Ben oruç tutmak zorundaymışım gibi baskı yapıyorlar kardeşlerim tutmayınca annem onlara yemek bile hazırlıyor dışarıdan söylüyor çok mutsuzum çok

Ailem kız çocuğu olduğum için bana saygı duymuyor 🙁?
Cevapla