Eskiden abim'in vardı ismi dilimin ucuna bir türlü söyleyemiyorum 😬 yardımcı olur musunuz 😻 yine çizim aşkım tutmuşken boyaların arasında bulu verdim🙄 acaba onu mu çizsem 😄

Eskiden abim'in vardı ismi dilimin ucuna bir türlü söyleyemiyorum 😬 yardımcı olur musunuz 😻 yine çizim aşkım tutmuşken boyaların arasında bulu verdim🙄 acaba onu mu çizsem 😄

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
sen paylaşınca hatırladım.. yoyo mu deniyordu buna unuttum ismini ama oynardım sanırım bir ara. . ismini hatırlamıyorum
Topaç evet herkes döndüremezdi dalga geçerdik çok zevkliydi cidden de eski oyunlar.
✌🏻
Topaç. Abilerimle oynardık, çevirmeye gücüm yetmezdi de dalga geçerlerdi benimle 🙄🤭
Benim ki de dalga geçerdi beceremiyorum diye 🙄
Abiler dalga geçmek için var galiba 🤨
#abilerkapatılsın 😅
Kimse kiriştek dememiş ama 🙄🙄 bizde adı bu xjbxbs
İlk defa duyuyorum.🙄
Her yerin ayrı oluyor dememkki bende yazılanları duymamıştım topaç hariç 😅
Fırıldak derdik biz, elitler topaç derdi haksjaksja
Hee 😄
Çocukken çok oynardık ama ismini hatırlamıyorum
Gerçekten mi 🥺
He ya
Topaç bilirim ama benim hiç olmadı. Soruyu okurken aklıma babylade geldi onlar da modaydı bi zaman.
Topaç bu.. benim vardi ilk okulda iken almıştım geçen oğlum oynuyordu jsjs
iki ismini hatırladım Fol ve deveme, kırmasına oynardık.
Topaç diye hatırlıyorum, eskide kaldı ya sokak oyunları
Topaç bu , iyi bilirim.
Ama abim topaç değil diyor 🙄
Ensesine 2 şaplak at düzelir 😂
Abooo 🤭 yok yok elinden kurtulamam
Offf vursana 😎
Sonra abi terörü diye soru aç hadi bak 😂
Gaz verme bak valla çok ters hareketleri var elim kolum ağrıyor sonra 😂
Abilerin hepsı aynı galiba 😂 çorap koklattı mı hiç 😂😂😂
Evet 😄🤦🏻♀️
Abin o kadar ben ki 😂
Abiii gel bak ikizini buldum 😄
Kız onu abine söyle. Yazsın bana kankam sohbet edelim 😂
Site olduğumu öğrenince acaba nasıl bir tepki verecek önce onu bir düşünelim 😄 sen hemcinsini bilirsin sence kellem mi fider bacağım mı kırılır😂
Yok yok bir şey olmaz merak etme. Site değil duruş önemli 👏
Oh o zaman çağırıyorum😻✌🏻
Hadi bakalım 😂
Kankamla iki sacmalayalım 😂
Öhüm öhüm 🤨 evettt buyrun benim. Konu nedir 🤔
O kadar erkek değil ki bu görüş 😂
Ama napim ben bu kadar olabiliyorum 😄
Hala olabılıyorum diyor ya 😂 olamıyorsun işte 😂
Tamam olmuyorum ha 😄
Bak ya hala olabildiğini sanıyor 😂😂
Tamam olma olma 😂
Eminim son kararım olamıyorum. Zaten olmayayım da ayaklarım korksun istemem 😂
Hep istedim olmasını ama sadece saf saf izledim.
Ah ya
😕😕
Şimdi ki çocuklar bilmez bunu...
Topaç mı
Yes : ))
Bu şey değil mi ya yakar top
Evet yakar top 😄
Hiç oynadın mı acaba 😅
Abim arada bize de verir di 😬😄
Bırak bu işleri 😅 Masanın altına kaçarsa git getir şunu gibi mi 😅
Bunu görünce...
https://youtu. be/nw5FEbeZy5U? si=-JX7xsjcaypbsn5I
https://youtu.be/nw5FEbeZy5U?si=-JX7xsjcaypbsn5I
😄
Topaç 😄 erkek çocukları oynardı.
Topaç ama hiç oynamadım
Topaçtı bizde de vardı
Topaç
Hala güzel çeviririm
Topaç
Topaççç 😄✌🏻
Maymunduk derlerdi, topaç diyenler de vardı
*maymuncuk
Topaç
Ah ah bunun üstten düğme ile basıp dönenleri vardı ağlaya ağlaya ablama aldırmıştım 🥺
Bızık