Bunu hatırlayınlar var mı, hani çocukken oynardık, döndürürdük abim'in vardı ismini unuttum siz biliyorsunuzdur söyler misiniz😻?

Eskiden abim'in vardı ismi dilimin ucuna bir türlü söyleyemiyorum 😬 yardımcı olur musunuz 😻 yine çizim aşkım tutmuşken boyaların arasında bulu verdim🙄 acaba onu mu çizsem 😄

Döndürmece miydi yoksa senin adın 🤔
Döndürmece miydi yoksa senin adın 🤔
Bunu hatırlayınlar var mı, hani çocukken oynardık, döndürürdük abim'in vardı ismini unuttum siz biliyorsunuzdur söyler misiniz😻?
Cevapla