Toplu taşımada yermek vermek zorunda mıyız illaki🙄?

Çok yaşlı hamile ve engelli insanlar harici kimseye vermek istemiyorum beni zorlayan bile oldu otobüste kalk teyze otursun diye bu çok saygısızlık değil mi

Toplu taşımada yermek vermek zorunda mıyız illaki🙄?
Cevapla