Kardeşlerime ev alınıyor araba alınıyor, bana gelince kendi eksi bakiyem ve yediğim paranın lafı oluyor. Ben üvey miyim?

Yediğim para da kendi param eksi bakiye de kendime ait kimseden bir kuruş almadım.

Kardeşlerime ev alınıyor araba alınıyor, bana gelince kendi eksi bakiyem ve yediğim paranın lafı oluyor. Ben üvey miyim?
Cevapla