Evli komşuma yemek götürsem ayıp olur mu?

Benim çok muhattap olmadığım bir üst komşum var. Kadın evli ve üç çocuğu var. Galiba babası mı ne rahatsızlandığı için en küçük kızıyla köye gitmiş iki oğlu ve baba burada kalmış. Babaları çalışıyor onlar da okula gidip geliyor. Çoğu zaman ağlayışlarını duyuyorum işte annemi özledim falan diye içim parçalanıyor daha çok küçükler. Ben de hani babaları çalışıyor ve belki iyi yemek yapamıyorsun diye çoçuklara sıcak sulu yemekler götürmek istiyorum. Dediğim gibi o komşularla, ne çocuklarla ne de anneyle bir kere oturup konuşmuşluğum yok. Acaba bu hareketim yanlış karşılanır mı? Yani karısı gitti durumdan faydalanıp yemek götürüyor falan derler mi?

Evli komşuma yemek götürsem ayıp olur mu?
Cevapla