Sonuçta Laz, Çerkes, Zaza vs. Bunlarda var. Ama Kürtlere karşı daha sertler.
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
ön yargıları vardır
Mesela
Kurtlere karsi kimsenin tutumu sert degil olamaz kurtlerin arasina sizmia kurt gorunumlu ermeni asilli vatan hainlere boluculere sert
Helal sana, ama kimse bunu anlamıyor. Bizi birbirimize karşı kışkırtmaya çalışıyorlar
Evet huzur kaciyor ama bilen biliyo yillardir dogudayiz cok kurt dostunuz gider gelir kaliriz sikinti yok ama şuna sinir oluyorum yalan degil bize gelsinler biz gidelim arada kurtce konusuyor tartisiyor guluyor surat asiyolar buna şiddetle karşiyım 😪😭😢😥
Ben çok severım. Birçok dostum vardır eksik olmasınlar
Dostluğumuz daim olsun
Dostlugunuz
Kürtlerle çok iş yaptım çok aşlarını yedim. Özellikle ticarette kıvırtma yapmazlar, aşını bir dakika düşünmeden verirler. Bende onlara Karadeniz kökenli birisi olarak elimden geldiğince destek olur, dostluk yaparım. Bazıları reel hayatta vasıfsız yaşadığı için insan ilişkilerinden bi haberler. Teşekkür ederim inşallah dostluğumuz daim olsun çöpçatanlara takılma
Tesekkurler
Yorumları baktım da ne kadar yazık lan.
Aynen.
Araplar heryer de rahat rahat Arapça konuşur ama Kürtler konuşunca boş milliyetçilik yapılır. Resmi anayasal dil Türkçe onun dışında insanlar evinde, aynı ortamda kendi dillerini konuşsun ne olacak? Resmi yerlerde anayasaya uysun yeter.
Şimdi benim büyüklerim Lazca konuşacak resmi kurumlarda yasaya uyup Türkçe konuşacak ama büyüklerime hakaret, saydırma yapılacak he. Gelsin yapsın bakalım içinden geçeriz
Kimin içinden geçeceksin tam olarak? Burası türklerin yurdu anadolu
Allahın lazına bak bir siz kaldınız zaten ayrımcılık yapmayan sizde başlayın tam olsun kürtler yetmezmiş gibi
@levitskiy senin kafanın içinden geçmek isterdim.
Türklerin en büyük hatası zamanında laz kürt çerkez vb ırkları adam yerine koyup bu topraklara almak olmuş işte ülkede ne kadar türk olmayan varsa ülkeyi bölme hayali kuruyor
@levitskiy bir uzmandan destek alman gerek kardeşim.
Ne alaka adam gelmiş burada laz milliyetçiliği yapıyor kürtler zaten kökten kürt milliyetçisi ve solcu
Gerçekten şu türk olmayanlar reelde türklere bir sataşsa da görsek el mi yaman bey mi yaman 81 ilimizin hepsinde ülkü ocağı var türk düşmanlığınızı birde ülkücülere yapın yiyorsa
Lan angut kim bölme, Türk düşmanlığı yapma peşinde? Neyin kafasını yaşıyorsun sen? Senin gibilerin içinden geçeriz oldu mu aldın mı cevabını? Türk kimliği üst kimliktir, safkan ırk olarak tanımlanmamıştır 10 İQ seviyenle gelmiş burada boş boş konuşuyorsun. Herkesin kendi kültürü yapısı vardır herkesi tek tip insan modeli yapamazsın Sovyetler bile başaramadı senin gibi ülkü ocaklarında çay içen 10 İQ seviyende kişiler mi yapacak?
Böyle aptal aptal şeylere uğraşmak yerine gelişim, liyakat, adalet çizgisinde türkiye cumhuriyeti devletini refah, adaletli, sosyal devlet ilkesine çıkarmak gerekiyor ama maalesef senin gibi toksit kafa olarak çağ dışı insanlar oldukça mümkün değil. Ben ve ailem gayet ekonomik olarak iyiyiz, toplum olarak da iyi olalım istiyorum ama maalesef aptal aptal ırkçılıkla kafası sulanmış şahıslar bizi bitiriyor.
Sen milliyetçilik yaparsan+ böyle mal mal triplere girip yaparsan millet de yapar aptal mısın sen? Eğitim seviyen ne la senin ilkokul 5 misin? Ya da gidip youtube editleri izleyerek gaza gelen tiplerden misin? Biraz git İngiltere gibi ülkelerin siyasi, politik yapısına bak.
Sen kimsin ki beni ailemi bu topraklara alıyorsun lan velet. Benim dedelerim bu topraklar için savaşmış şehit gazi olmuş Rus harbinde esir düşmüş sen kimsin ki bizi alıyor ya da yolluyorsun? Haddini bil yoksa bir gün içinden geçerler.
Türk kimliği üst kimliktir safkan ırk değildir demen bile türk düşmanı olduğunu kanıtlıyor. Sovyetler ile türkleri karıştırma türkler milliyetçi ırkdır ağır taştır altından kalkamazsınız
Anadoluya türklerden önce geldik diye zırlayanlar kör mü onun bunun boyundurluğu altında yaşamasaydınız kendi devletinizi kursaydınız türkler kurabilmiş diye çekemiyorsunuz tabi yemeyenin malını yerler
Aynen aynen hadi yol al zırva fikirlerin, düşüncelerini önemseyen yok
Zoruna gitti tabi
😅😅😅😅😅
Ne zoruma gidecek hoşaf, bulgur ekmek yapmaktan beyin kalmamış
Türk tarihi der susarım türk olmayanları kudurtan bir tarihimiz var allaha şükür allah her zaman bizim yanımızda oldu ne mutlu türküm diyene
Kim niye kudursun olm aptal mısın sen nesin. Sen bu zekayla ancak uzman çavuş olursun o bile zor da neyse. Zekasızın tekisin algılama problemin var
Uzman çavuşlara kurban ol sen türk tarihi kudurtuyor senin gibi türk düşmanlarını
Aptal ya 😅😅
Algılama 0 kayboool 😅
@levitskiy sen denilen o kadar şeye rağmen hala anlamış değilsin. Türk düşmanlığı yapmıyoruz. Hepimiz TC vatandaşımız. Hepimiz kardeşiz diyoruz. Sen kalkmış kıskanıyor, ırkçılık yapıyor diyorsun. Pes yani, sana diyecek başka sözümde yok.
Kürt olmayanlar inanki reelde imreniyor Kürtlere özellikle sosyal medyada atıp tutanlar yüz yüze asla öyle konuşamazlar korkak herifler
Aşağıdaki kardeşim gibi
Klavye delikanlıları diyorsun yani onlar icin
Knk benim 100 tane kuzenim var sen neyin kafasını yaşıyorsun? Kimden korkacak mışım üç beş sanal delikanlıdan mi
Arkadaşlar bir sakin
Ne sakini ırkçı insanlara saygım yok hakkımda haramdır
@KS-Fucck ırkçılik yapmayalım. Kimsenin sizi birbirinize dusurmesinede izin vermeyin
@KS-Fucck konumun nesi var acaba
Aşagidakininde ya. Herkes adem ile havvadan gelmedimi neyin havasi bu? Asagidakine yorum yap ozaman ona gonderme yapacaksan
Aşağıda birden fazla ırkçı birey olduğu için...
Kafamızın içindekini yalnız biz kullanabiliriz, ama başkalarının yönetmesine izin vermeyelim
@KS-Fucck teşekkürler ben almayayım. Üstün olduğumu hiç bir zaman iddia etmedim.
Klavye delikanlısı olan sizsiniz oğlum hayatımda teke tek kavga etmeye cesareti yiyen kürt erkeği görmedim siz anca eşşeklerle silkişin en çok top kürt erkeklerinden çıkıyor
Ayrıca 100 tane kuzenim var demenden belli ne kadar korkak olduğun ne oldu onlara mı güveniyorsun anca it sürüsü gibi dalmayın millete
Ağlama
Burada ağlayan varsa o da sensin Kürt
Kürtçük
Klavyeden değil reelden konuş 100 tane kuzenim var diye de efelenme teke tekde türk erkekleri kapıyor sizi gerçi teke tek gelemiyorsunuz o da var
@levitskiy cidden yazdıklarımı nerden anlıyorsun merak ettim. O çe insan ol bi
İnsanım ben de öyle 100 kuzenim var diye efelenmesin teke tekde kanırta kanırta belasını silkerler bunun gibilerinin
@levitskiy abicim. Sen hemen üstüne atlayacaksin.
Ne diyorsun anlamadım
@levitskiy boş ver, anlayamazsın.
Solcugazetede vatan hainliği yapan bir sürü kürt yorumu var hdp yeşil sol parti git hepsinin sosyal medya yorumlarını oku her biji bilmem ne diyorlar sizin kadar daha alçak şerefsiz bir insan topluluğu olamaz çünkü nefret ediyorum ermeni tohumu kürtlerden
Cevap vermediğine göre o yorumları yapan lardan biri de sensin demek ki
?
P*klı seni
Pardon bana mı dedin
Okumadın mı yorumu sabahtan beri yazıyorum
Görmedim.
İnsan kendine yakışanı yapar. Söylediğin tarzda hiçbir paylaşım veya görüş yapmadım. Irk olarak değilde insan olarak görsek
Solcu ve hdpli olduğuna yemin edebilirim
Neye dayanarak
Yorumlarımı oku o zaman. Oykemiyim degilmiyiz anlarsin
Kürtlerin geneli solcu hdpli yeşil sol partili
Veya hüdapar
🤣🤣🤣🤣
Komik olan ne
Hudapar yeşil sol ve hdpyi kuran sizsiniz aq
Yani ben o partililerden değilim. cok onyargilisin
Hangi partidensin türkiye işçi türkiye komünist hareketi türkiye komünist partisi?
Partici degilim.
Bu ülkede herkes bir birisine karşı sert. Empati kabiliyeti iyi niyet , git gide düşüyor
Artık sıfır da diyebiliriz
Diye biliriz
Hayir hiçte öyle değil sevdiğim değer verdiğim bir çok kürt arkadaşım var
Sevmiyorum ben nerden türemiş onlar hem
İnsanlar nerden turuyorsa ordan
Cok kaba ve kirici bizim turedigimiz yerden
Allah hicbir kavmin hicbirinden ustunlugu yoktur dileseydim tum insanlari tek kavinden yaratirdim buyuruyor
@Çapkınkurtt nasıl ayircaz birbirinden biz nerden bilelim Türk olmak varken niye ülke topraklarında kürt olmayı seciyolar. Onca askerimiz şehit düştü onlar yüzünden
Peki bunu baslatanlanlerin Kürt değil Ermeni asıllı olduklarını biliyormusun
Batman da özellikle HDP ye oy verenler ne normal oranın vatandasi değil mi
Ermeni asıllı olmaları fark etmiyor ha ermeni ha kürt ne olmuş
@levitskiy dimi, önemli olan zihniyeti.
Aynısınız demek istedim ermeniler nasıl kötüyse kürtler de kötü
@levitskiy kasteddigimde bu işte. Bak zihniyetine
Karabağın kuyruk acısını çekiyorsun dimi azeri türkleri ermenileri kazığa oturttu diye hahahaha kürt demek ermeni demektir zaten ermenilerin türkiyede ki koluna kürt deniyor
@levitskiy 🤣🤣🤣🤣 kurgu harika. Ne kadar sevindik biliyormusun Karabağ için. Savaşan TSK askerin için Kürt evlatlari da var.
Ermenilerle can ciğer dost olmanızdan belli oluyor o zaman neden karabağ savaşında çoğu kürt ermenistanı destekledi? Tskda kürt asker ne gezsin kürtler dağa çıkıyor
Zaza olup tskya katılan var onlar adamdır ama siz değilsiniz zazalar da sizi sevmiyor bu dünyada kürtleri ermeniler hariç seven yok mülteci suri araplar bile sizi sevmiyor
@levitskiy Kürt bir ailenin kızıyım. Ailemizde de TSK da a olanlar var
@levitskiy o bu şu değil. İnsan olanlar sevdin.
Askere gidip de sonradan pkk ya katılanlar da oluyor casusluk yapmak için katılıyorsunuz tskya
Uçağı tankı insansız hava aracı olan ve en önemlisi güçlü ordusu olan türkiyeyi bölmeyi düşünecek kadar düşük iqlüsünüz sonra devlet kuramayıp pkklı itleriniz leş olunca yüzü faşist türkler faşist devlet diye zırlıyorsunuz türklerle kürtlerin güç farklı israil ve filistinin farkı gibi aynı
Biz insanız siz nesiniz peki? Ne mutlu türküm diyene
@levitskiy yazdıklarımdan bunu mu anladın. Abi bir yazdıklarımı iyice oku. Düşüncemi pek anlamaissin. Ama kelime kelime.
@levitskiy irkim Kürt olabilir, bundan zerrede utanmiyirum. Aynı topraklarda, aynı bayrak altında yaşıyorsa hepimiz kardeşiz.
Senin gibi dusunenelerden dolayı insanlar birbirinie düşüyor. Onların istediği oluyir. Bir silkelen kendine gel
Biz kürtlerle kardeş değiliz burası bizim ülkemiz türküz türkçüyüz atatürkçüyüz ülkücüyüz klavyede ülkücülere ettiğiniz lafı birde reelde edin yiyorsa 81 ilin hepsinde ülkü ocakları var
Sizden istediğimiz şey klavyede ettiğiniz lafları reelde bir türke karşı edin zaten cesur olsanız bir devletiniz olurdu tarih boyunca bir baltaya sap olamamışsınız
@levitskiy şu an klavyede yanlış bir şey yazdığımı gördün mü, inan çok merak ediyorum.
Erkekleriniz klavye delikanlısı reelde sopayı yiyorlar bizden
Sonra 10 15 kişi toplanıp geliyorlar adam olamamışlar
@levitskiy 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 siz biz diye bir şey yok. Hepimiz TC vatandasiyiz
Tamam
O kadar çok şey var ki anlatılsa kitap olur
Mesela
benim gerçek kürt arkadaşlarım var
Niye acaba bir düşün
Düşündüm de bulamadım.
inanılmaz kabalar
Her yerde kaba insanlar var.
bu 2 katı
Bu senin düşüncen saygı duyarım.
eyw