Güncellemeler
+1 yıl
gitti az önce yine odada tek kaldım ama bu sefer aynı hatayı yapmam gibi kasdkjsadkjsa
Güncellemeler
+1 yıl
hala aramız kötü maalesef
Yurtta kalıyorum ve işte 3 kişiyiz normalde biri zaten dışarıdaydı diğeri de bir hava alıp gelicem dedi. Bende bilmiyorum hava da kapalı zaten çam açıkken bir Allah ne verdiyse saldım hani tekim ya odada zaten öyle de bir koktu ama tam 20 saniye sonra o gelmesin mi aboo. Montunu astı direkt lavaboya gitti. Demedi ama anladım yani e ister istemez aşırı utandım şu an 1 saatten fazla zaman geçti bu olay yaşanalı ama hala tek kelime konuşmadık da ben konuşamam zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İşte hepimizin kesinlikle bir kere bile olsa yaşarığımız sıçma olayı 😂
hemde ne sıçma sorma
Neyse ne derler bilirsin içinde kalıp dert olacağına dışına çıkıp mert olsun sen bunu bizzat sahnelemişsin yılın sıçma ödülü senindir hadi hayrını gör 😂
hobaa yav bir de fena yemiştim bugün lahmacun şu bu bayağı ne varsa dökmüştüm dışarı. Çocuk 10 sn duramadı direkt lavaboya kaçtı arkadaş
😂😂😂😂😂😂😂
Yav suç onun ne bileyim en az 30 dk dışarıda kalır demiştim 15 dk durdu geldi
Sen de verdin küfrün gözüne" ulan at kafası niye hemen geldin geberirmiydin biraz daha duraydın ve sıçayım senin yaptığın işin içine" vs diye sektirmişsindir tabiiki 😂
E yani haliyle zaten o lavaboya gitti ben dedim ne etsem hemen elime koku içeren ne varsa sıkıyorum döküyorum falan sorma fena bir haldi
Emin olduktan sonra yine bi yokla içinde kötülükle yaşamak iç organlara zararlı bilgin olsun kral
helal bee adam haklı yaa aynen öyle bana bir şey olacağına ona olsun dimi? Bencil olacaksın arkadaş aynen öyle sal gitsin iki günlük dünya zaten
Aynen öyle as bayrakları as bayrakları ver müziği ortam şenlensinAllah iyilğini versin akşam akşam telefonun başında hiç güleceğim yoktu 😂😂😂😂😂😂😂
hahahaha adama bir şey olursa bak sorumlusu sensin ama ona göre. Zehirlenme diye teşhis koyarlarsa benim suçum değil
Yok yok biyerden sonra o gariban da sana eşlik eder sonra sabha kadar vur patlasın çal oynasın diye halaya durursunuz o çocukta rahat olamıyodur ilk adımı senden bekliyodur😂😂😂😂
hahaha ha o da istiyor diyorsun bilemicem e katılsın yaa birlikte sabaha kadar takılırız böyle yarış falan yaparız kim daha sesli yaptı kiminki daha etkili falan diye
İşte adama bi o güveni verecek yolu aç ki hem o adam rahatlasın hem de sen pirim😂
hahaha haa doğru işte o ilk adım zormuş bee. Aşarsak ama güzel olacak ohh artık ne varsa salacaz miss ortam şenlik yeri hatta yan odadakileri falan da arada çağırırız topluca osururuz
Yaşasııın bugün sayande rahat rahat osuracaz diye millet sana dua edecek
Dimi bee gel seni de bekleriz zaten biz açıldık yeterince osuruk partimize katıl
Arada bizimkilerde yapıyor evde sonra sempatik olsun diye şu kurbağaları ayak altından kaldırın diyoz olup bitiyor😂 bilemeyiz dağ dağa kavuşmaz insan insana kavuşur
hobaa eve bak arkadaş vay bee rahatlık mükemmel ama cidden
Bigün yolun düşerse gel misafirim ol Sivas a
oooo neden olmasın ama sizin evde sabaha çıkamam kokudan :D
Alışırsıııın salver çok sıkma kendini 😂
hahahaha o zaman kuru fasulye nohut türü olmasın bari osuruktan zehirlendi öldü diye yazmasınlar
O kim olm? Erkek değil mi
Erkek yani
Eee neyinden utanıyorsun? Biz yurt odasında kalırken 4 arkadaş aynı anda osuruyorduk mq. Erkek , erkekten utanır mı la
ohaa sizinki de hey maşallah adam direkt lavaboya gitti ki
Erkeksin be olm jffn neyinden utanacaksın
ne bileyim ki hala konuşamadık bile ondan sonra
Konuşun niye konuşmuyorsunuz
Ne bileyim ben o adımı atamam şu an
😁😁 haha o da iyimiş
terbiyesiz senii😱😱 bidaha çıkarma iğrençç🤢🤢
ya ama bilerek etmedim ki bee
hahhha olm insanlık hali dalga geciyom zaten bi sey olmaz merak etme
yav öyle de normal bir salış değildi yaaa tektim ya işte hemde lahmacun falan bayağı şey gömmüştüm kısacası burun deliği sızlatma etkiliydi maalesef