Hiç birilerinin yanında gaz çıkartıp utandığınız oldu mu?

Hiç toplulukta yada birilerinin yanında gaz çıkardığınız oldumu olduysada utandınız mı?
Güncellemeler
+1 yıl
hayır başıma gelmedi ama merak ettim maksat gırgır
Güncellemeler
+1 yıl
bizim üst kattaki çocuk bize gelmişti biz mutfaktayken gaz kaçırmış yanındada amcamın eşi varmış çocuğa kızmış atın şunu evden diye çocuk okadar zekiki eğer birdaha böyle bağırırsan senin yaptığını söylerim diye tehdit etmiş yengemde ses çıkaramamış duyunca çok gülmüştük bu yüzden aklıma geldi sordum
Güncellemeler
+1 yıl
anılarınız varsa anlatabilirsiniz başkalarıda olabilir
Hiç birilerinin yanında gaz çıkartıp utandığınız oldu mu?
Cevapla