Gülo, İso, Muro, Ceylo, Sabo, Musto.. neredesiz, haydi soruma gelin 😆
Haydi isterseniz gizli kullanıcı modunda yazın, ben tahmin edeyim.

Gülo, İso, Muro, Ceylo, Sabo, Musto.. neredesiz, haydi soruma gelin 😆
Haydi isterseniz gizli kullanıcı modunda yazın, ben tahmin edeyim.

bizde üç kelimelik adlarda isim kısaltması olmaz mesela Eda'ya edoş diyen var hem fazladan harf ekliyorsun hem de harf ekliyorsun
Benim adım Özlem özoş diyenler olur sosyal medyada ve arkadaş ortamında Didem derler bende sosyal medya'da Didemi kullanırım ondada ya dido ya da didi derler
Nagi, nagiş diyorlar genelde.
Aaa nasıl bildin 😅
😂😂
Teşekkürler ✌️
Caso yaso her ikisi de oluyor
Cevap
11Cevap
Benim adımın kısaltması yok ama Baro olabilir herhalde daha önce diyen olmadı olmasın da
Nickte yazan isim sanırım.
Adımı kısaltarak söyleyenlere sinir oluyorum ve ikaz ediyorum o derece yaniiii
Buse'nin kısaltılmışı Buso oluyor sanırım ama zaten kısa ismim 😂
Adım Atlas. Ato diyen 1-2 kişi olmuştu da genelde kısaltmıyorlar benimkini.
Değişik isim tabi..👍
Bunu burada söyleyecek kadar aklımı yitirmedim henüz.. 😄
Gizli yorum yapmayı sevmem.. 😅
Senin adının kısaltılmışı nedir?
Muti deyyolağ bana.🙂
Kısaltmaktan ziyade uzatarak söylenir😂
İlk yazdığın adımın kısaltılmış hali😅
Hiç biri 😅
Devamı var
Yok hayır
Adım kısalmıyor maalesef. Kısalsa da izin vermem.
👍🖐️
Adımın kısaltılmasından hiç haz etmem 🙄
Çok severim 😅
Kado :D garip geldi
Adım CAN nasıl kisalicak ki
😂😂😂😂
Musti🤣
Teo.
Bir o seçenek var zaten başka bir şeyle uymuyor. d
Söylemem 😅
Fıro asdjdk
Sorun olmaz bazen bende söylediğim oluyor
Leee leee Leliko le leeee lelikoo
Leliko lakabim
Tamam bu işte
Eveeetttt haahheiahejsjsj
iso :D
Öziş
Furki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?