Annelerin en büyük korkusu;çocuklarının ölmesiymiş...
Engelli annelerinin ise;çocuklarından önce ölmekmiş..
Bilmem anlatabildim mi? 3 aralık
Engelli annelerinin ise;çocuklarından önce ölmekmiş..
Bilmem anlatabildim mi? 3 aralık
biz duyarlı olsak bile maalesef yapabileceklerimiz çok sınırlı. allah yardımcıları olsun. ama asıl görev belediyelere düşüyor biraz.
3 Aralık dünya engelliler günü...
Onlardan değilseniz, onlarla yaşamıyorsanız bunu bilemezsiniz!
Çok iyi anlattın kardeşim hepimizin duyarlı olması lazım englli arkadaşlarımıza kardeşlerimize.
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar