Psikoloğa gidiyoruz ama psikoloğa anlatamıyorum. Ne bir arkadaşım var ne de dost. Delircek gibiyim Aranızda dertleşçek annesini kaybetmiş ve ya etmemiş biriyle konuşmak isterim.(Acaba psikoloji hakkında bilgisi olanlar yazabilir mi)
Güncellemeler
+1 yıl
Bunu benim sananlar olmuş. Arkadaşımin bana attığı mesaj bu nasık yardım edebilirim!
Arkadsina en iyi yardım yanında olman olacak Biraz daha fazla mesaj at konuş ve ara. Annesi hakkında konuşmanıza gerek yok normal sohbet edin ki yanliz olmadığını fark ettsin. Yinede piskolijik bir destek alması lazım onu bu durumda destekleyebilirisn.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Öncelikle başın sağolsun
Arkadsina en iyi yardım yanında olman olacak
Biraz daha fazla mesaj at konuş ve ara.
Annesi hakkında konuşmanıza gerek yok normal sohbet edin ki yanliz olmadığını fark ettsin.
Yinede piskolijik bir destek alması lazım onu bu durumda destekleyebilirisn.
merhaba 13 yıldır meslekteyim. Seve seve destek olurum.
Teşekürler istersen konusabiliriz
beni takipe alırsan ulaşabilirim sana.
Kayıplar derinlerde kalıyor. Kimse unutturamıyor.
Bu konuda yardımcı olmak isterim
takip eder misin
Saol
Acaba yaşadın mi
anlayan dinleyen olarak destek olmak istedim sadece
istek gelmedi?
başın sağolsun
Benle konuşabilirsin
Allah rahmet eylesin