Çocuk yaşta Anneyi kaybetmek?

  • Annemi kaybettim.. Psikolojim bozuk galiba.
  • Psikoloğa gidiyoruz ama psikoloğa anlatamıyorum. Ne bir arkadaşım var ne de dost. Delircek gibiyim Aranızda dertleşçek annesini kaybetmiş ve ya etmemiş biriyle konuşmak isterim.(Acaba psikoloji hakkında bilgisi olanlar yazabilir mi)
Güncellemeler
+1 yıl
Bunu benim sananlar olmuş. Arkadaşımin bana attığı mesaj bu nasık yardım edebilirim!
Çocuk yaşta Anneyi kaybetmek?
Cevapla