Eşc*nsel bi ilişkim var ama evlenenlere çok özeniyorum ben evlenemediğim için çok üzülüyorum normal mi bu?

10 yıllık ilişkim var evlenmemiz imkansız zaten evlenenleri görünce çok üzülüyorum sevgilim tek taş bile almıyor bana çünkü sorarlarsa ne diyeceksin diyor
Eşc*nsel bi ilişkim var ama evlenenlere çok özeniyorum ben evlenemediğim için çok üzülüyorum normal mi bu?
Cevapla