Iyilik mi enayilik mi? Dogru mu yapiyorum?

Hp'nin laptopu vardi. 7 ay once 10 kusura aldim. 4200'den satisa koydum. Alicilar atladi. birine vermeyi dusunuyorum. Ekran kalitesini sevmedim. Yazi yazmak icin kullanacaktim. baska sikintisi yok, daha kaliteli 20 binlik filan bir laptop dusunuyorum. Telefona hayalet ekran takmissinizdir ya onun gibi hani samsung gibi camsi gostermiyor, dumduz tutmaniz lazim iyi gostermesi icin. Alirken fark etmemisim magaza isiklarindan. Cok hafif kasiyor. Alan adam da soyledi ucuz veriyorsun diye zaten kandirmiyor cocuguna aliyormus yalan soylemiyordur diye dusundum cocuk resmi var profilinde ne diyorsunuz

Iyilik mi enayilik mi? Dogru mu yapiyorum?
Cevapla