Bise sorucam yanlismi yaptim bilmiyorum?

Benim bi arkadasin eşi bana yazdi hatta bana 5 dk gel sana soru sorucam diye eve cagridi arkadasim yok diye uygun olmaz dedim ve ben arkadasima bunu söyledim arkadasimda esine söyledi bana esi canım dedi ayiretten de arkadaşimla konuşmami istemiyor ama arada arkadasla kacamak bulusuyoruz
Güncellemeler
+1 yıl
canım dedi bana
Güncellemeler
+1 yıl
canımsın dedi
Bise sorucam yanlismi yaptim bilmiyorum?
Cevapla