Dün gece çok az tanıdığım biriyle dertleştim. Kötü bir şey mi bu?

ya da sizin hiç yaptığınız oldumu?

Dün gece çok az tanıdığım biriyle dertleştim. Kötü bir şey mi bu?
Cevapla