Arkadaşım rakıya gittiğim gece aşırı trip attı. Ne bu şimdi?

Aynı bölümden arkadaşız projemiz var onda da aynı gruptayız. Projeyi bir kaç haftadır yapıyoruz ama onlar daha bu hafta baktı ben kac zamandır düzenliyorum vakit ayırıp. Projeden baska bi arkadaşım onun ev arkadası ve liseden arkadaşımla rakıya gidelim dedik. İlk bu muhabbet de bu dörtlü arasında acılmıstı. Sonra diğerlerine de söyleyelim dedik ama kimsenin proje üstüne düşmediğini görünce biz sabahlayıp duruyoruz bi kere de otursun onlar yapsın dedim ve bu arkadası programa dahil etmedik. Storyme cevap verip basta insan cagırır tribine girdi ki kimseyi de etiketlemedim kimse de atmadı. Sonra da neyse bir şey derdim de canın sıkılmasın yazmıs. Yani bu tribi anlamadım. Herkes her programa dahil olmak zorunda değil bence ve herkesin muhabbeti de birbiriyle farklı. Ben kimseye böyle bi moda girmezdim. Canın sıkılmasın diyip zaten can sıkmak için yazmış olması da ayrı bi durum.
Arkadaşım rakıya gittiğim gece aşırı trip attı. Ne bu şimdi?
Cevapla