Bir insan neden metro istasyonunda intihar eder?

Bugün intihar girisimi sebebiyle metro hatlari yine kapali. Bu aralar cok tekrarlanmaya basladi. Bu tür canım insanlar yüzünden insanlarin isinden gücünden oluyor zaten nüfus kalabalik doğru düzgün yol yok birde bu sebeple bütün hatlari mesgul ediyorlar. Intihar edecekseniz baska yerde edin kardesim baska yermi kalmadi?
Bir insan neden metro istasyonunda intihar eder?
Cevapla