Karşı cinsten ayrıldı diye intihar etmek normal mi?

komşunun oğlu 35 yaşında ölüm haberi aldık. Allah rahmet eylesin. Kendini asmış, sevdiği kızdan ayrıldı diye diyor ailesi. Bana inandırıcı gelmedi, biri mi astı acaba? Veya başka sebep vardır kız yüzünden intihar eden erkek görmedim hayatımda. Bizim için niye ölmüyorlar 🙄 bu olayı araştırmaları gerek ailesinin inandırıcı gelmedi

Karşı cinsten ayrıldı diye intihar etmek normal mi?
Cevapla