Sizce evin ilk çocuğu olmak mı daha kötü son çocuğu olmak mi?

Ben dört çocuklu ailenin son çocuğu olarak dünyaya geldim. Ve hiçbir iyi yönü yoktu. Evde hep büyükler tarafından ezilerek ve itilip kakilarak büyüdüm. Sonunda da ozguvensiz biri oldum. Bence son çocuk olmak hep daha kötü. İlkler hep daha değerli ve lider ruhlu oluyorlar bence.

Sizce evin ilk çocuğu olmak mı daha kötü son çocuğu olmak mi?
Cevapla