Soruya ilham kaynağı olan müzik 😄
Evlendiğiniz/evleneceğiniz kişinin, evin küçük mü, ortanca mı, yoksa büyük çocuğu mu olmasını isterdiniz?
Soruya ilham kaynağı olan müzik 😄
Evlendiğiniz/evleneceğiniz kişinin, evin küçük mü, ortanca mı, yoksa büyük çocuğu mu olmasını isterdiniz?
İki çocuk varsa büyük çocuk her zaman olgundur. Üç çocuk varsa ortanca çocuk her zaman olgundur. Tek çocuk uzak durulası koca adayıdır. Dört çocukta sondan bi önceki tercih edilebilir. Beş çocukta sondan iki önceki tercih edilirken, 6 ve üzeri çocukta en küçük tercih sebebi olabilir. 🤣🤣🤣
Puhahahaha
Tek çocuk olması daha iyidir Semih. Kriterlerine yaz bunu kardeşim😊
Ortanca olabilir bea.. 😃
😃😃
Teşekkür ederim. 😃
Cevap
9Cevap
olgun kadın sevdiğim için ilk olsun
Farketmez tek olmasın da , evin tek gelini olurum iş güç bana kalır sonra 🤣😂
Ortanca olması daha iyi. Bazende küçük olunca iyi oluyor. Tamamen aile ile ilgili
Küçüğü olmasın ortanca olsun en büyüğü de olabilir ama küçüğü olmasın djjd
Ortanca bence knk😂
Benim icin önemli değil saadece bizim aramızdaki yaş uyumu uygun ve anlaşıyor olmamaiz önemli
Tofaasssss abi nereye baksan tofas goruyosun aksam uyicam “belki uyaniriz bi sahilde” diye sarkiyla mahalleyi turluyolar
Bizimkiler iki kardeşler. Eşim büyük olan. İlk olması güzel. Herşeyi ona yapmışlar.
En küçük
Genelde en değer verilen evlat en küçük oluyor.
İlk çocuk, cefakar çocuk djdj
Zenginse tek :D
Vaay 😃🔥
İlk olmasın da 😄
Fark etmez ama ortanca daha iyi olabilir
Aynen öyle 😂
Fark etmiyor benim için
Hiç düşünmedim ortanca olsun
Hiç fark etmez
Ortanca çocuk eşim.
İlk çocuğu olmasın da
Adam olsaydı yeterdi sırasının ne önemi var ki?
Amannn
Ortanca olsun, unutsunlar bizi 😂
İlk çocuk
Ortanca olsun
1. si olsun
Tek çocuk olsun
Tek çocuk olsun çöpsüz üzüm iyidir
Fark etmez
Birinci evladıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?