Bu güzel pazar gününde neler yapıyosun KS?
İnsanlar gezip keyif yaparken ben masa başında 🥲🥲🥲

Bu güzel pazar gününde neler yapıyosun KS?
İnsanlar gezip keyif yaparken ben masa başında 🥲🥲🥲

Tipik sayısalcı yazısı 😅
Hazımsızlık her hastalığın başıdır, bu sebeple bağırsakların hasta olması, görevini tam yapamaması sonucu çeşitli hastalıklar meydana gelir.
Bağırsak sağlığı için günde en fazla bir öğün pişmiş yemek yemeli, yeşil ve çiğ yiyecekler bol tüketilmeli, hacamat yaptırılmalı, 3-10 günlük açlıklar yapılmalıdır. Bu alışkanlıklardan sonra bağırsak temizliği yapmak için bkz Aidin Salih- Gerçek Tıp kitabı. 😊
Pazar günü full temizlikle uğraştım. Gitti cağnım tatil günü 🤦🏻♀️
Ooo ağzım açık kaldı hanımefendi tebrikler aidin salih benim de radarımda 👍💁🏻♀️
Neredeyse 10 senedir öğretilerini hayatımda uygulamaya çalışırım. Tıbbı nebevi de kökten şifa varmış gerçekten.
Etkisini gördün o zaman 🤔 ben de bakayım çok kararsızdım ama netleşti şu an
Oğlumun elindeki egzema benzeri bir yara, Aidin Salih rahmetli vesilesiyle geçti.
Açlık yapmayı tavsiye etmişti bir talebesi. O zamanlar da ramazana denk geldi, oğlum oruç tuttu, zaten iftarda sahurda pek bir şey de yemiyordu. O yaradan eser kalmadı çok şükür.
Gerçek tıp kitabını edinmelisin, madem ilgi alanın ve mesleğin. Ufkunu açacağına eminim.
Çok teşekkür ederim ❤️❤️❤️
kolay gelsin kitap içeriği çok güzel rica etsem kitap ismini bıraka bilir misiniz. Çok güzel. Bende gün öldürüyorum hayatı sorguluyorum... Allah kolaylık versin tekrardan.🌸🧸🍀
Cevap
31Cevap
bağırsaklar için enerji kaynağı neymiş
Probiyotik ve prebiyotikler
Günaydın :D ☺️ ben sıkılıyorum biraz kahve içiyorum işte. şarkı dinliyorum bir de siteye bakıyorum öyle. iyi okumalar
Battaniye ustumde yatarken bir yandan da hayaller kuruyorum.
Neymis bagirsaklara iyi gelen sey?
Probiyotik ve prebiyotikler
Pizza yaparım yeğenlerim bana geliyor. Bütün günü onlarla geçitecegım eğlenceli bir gün daha...
Yeğenin olabilir miyim 🥹
Tabii olursun😀
🥹🥹🥹
bağırsaktaki zararlı ve faydalı bakteriler mi 😂 sen neyle ilgileniyorsun bacımcım 😀
Gıda takviyeleriyle 😃
hadi ya doktor musun 😂
Hayır doktorun düşmanı olan bir yerde çalışıyorum sadece 😃
neresi gıı orası 🥺
Eczane. Doktorlar sevmz genelde egoları engel olur
vay pislikler 😂😂😂
Evdeyim, "😪🤧💔💃😂" evde saçmalıyıp duruyorum
Birazdan pc açıp, çalışmaya başlayacağım. Dışarı çıkmayacağım galiba bugün. Ya da bir ara spora giderim kararsızım.
Yarın gün öğrenmeyle, yarim gün de eğlenme ve hobilerle.
Kolay gelsin , öğrenmek güzeldir.😊
En iyi aktivite sende arkadaşım, helal..
Çalışııyordum bende..
Orman havasından sonra KS nin tozlu yolları..
Yeni kalktım, henüz bir plan yapmadım, biraz hava alacağım...
Kahvaltıyı şimdi yapıcam. İlerleyen zamanları bilemiyorum.
Bolu Abant a gidecektim, iptal oldu. Yüzmeye geldim.
Çok çalışmamız lazım hacı çok
Çalış hacı tutan mı var 🤔
Koca koca kadın ders mi çalışıyor 😅
Annendir o 😒
Senin, benim akrabalarımla ne derdin var 😂
Senin benimle ne derdin var 😏
Sorularına cevap veren yok, geçerken uğruyorum 😉
Allah razı olsun
Kelime hazneni genişletici kitaplar da okumalısın ara sıra.
Olur okurum tabi başka tavsiye?
Anneli, bacılı, belden aşağı imalı cevaplar verme.
🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Kahvaltı yapıyorum ☺️
Afiyet olsun
Bunalımdayım yine şarkı dinliyorum.
O şarkıyı kapat ve dışarı çık yürüyüş yap gökyüzünü seyret 👍
Hastayım evden çıkamam ayrıca kapattım zaten fazla dinleyince sinirlerim bozuluyor. Tavsiyen içinse teşekkür ederim.
Ricalar
Temizlik yapıyorum bir silip bir yaziyorum
Hala arayış içindeyim
Bodrumda son baharın tadını çıkarıyorum
Ders tekrarı yapıyorum
Evde gayet güzel keyif yapıyorum 😃
Memleket ve iş güç
Pinekleme modu
Evde pazar jeyfi
Ev modu hiç çıkasım yok
İşler güçler, ne yapacağız sanki.
Evdeyim canım sıkılıyor
oturuyorum😃
Boş boş oturma kalk kitap oku
Kolay gelsin
Teşekkürler
Hayır kendimi geliştiriyorum. Ama bir nevi ödev gibi bişey
Bilmem 🤷🏻♀️
Çıktım geziyorum gene
Hiç bir şey yapamadım arabayı tamir ettim sadece
Bos gecirdik
yatıyorum napim 😂
Montaj yapmaktan gozlerime sancilar girdi
Dışarıda vakit geçiriyorum.
Geziyorum
Ev işleri 😅
Evde oturuyoruz
Bahçe keyfi✌🏻
Çalışıyorum KS
Çalışıyoruz
Güzel mi ki
Uzaniyorum
Şimdilik evdeyim
daha uyanamadım
Derz yapıyorum
Yatiyom
Evde takılıyorum
İşteyim sürünüyorum
Şeye gidcem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?