Temizlik yapıyorum, kısa bir kahve molası verdim. Sizler ne yapıyor sunuz sevgili KS halkı...✔☕✌
😍❤😋👌✌
#Acid_Qeenn.🧚♀️

#Acid_Qeenn.🧚♀️

haftasonu denilince dinlenmek istiyorum ama mümkün değil, temizlik bitmiyor, misafirler gelip gidiyor, zaten bir çabuk akşam oluyor. 😒 bezdum bezdummm
Ölü taklidi yap.😄
Ondan sa korkuyorum “kalk, şimdi ölmemin vakti değil” diyecekler hahah
İyi keyifler diliyorum.. Sanırım geçirdiğim en güzel cumartesi bugün.. Çok sevdiğim bir kişiyi mutlu ettim, benim için çok kıymetli. Onun mutluluğuyla mutlu oldum, şimdi de balkonda oturuyorum, esen rüzgarın tadını çıkarıp müzik dinleyip, burda görüş paylaşıyorum 🌷
😊🌺
5 bucukta uyanmanın verdiği uyku modundan cıkmak icin.
ya bi dm atsan süper birşey diycem sana aynı yaştayız :D
Eee? Her aynı yaşta olana yazsaydık ohoooo
yaz be nolcak ya korona var ölüp gitcez belki çok seversin tanısan
@efulimmm88 cevap versene be
Arkadaşımla buluşup gezdim, şu anda teyzemlerle köye doğru gidiyoruz.
Cevap
43Cevap
Bende temizlik yaptım... Gezdim dolandım geldim.. Yine aynı şeyler.. :) asfasf
Evde takıldım, akşam üzeri dışarı çıktım.. Şu an evdeyim müzik eşliğinde sitede takılıyorum, biramı yudumluyorum.. Keyifli geceler.. :)
Keyifli geceler, afiyet olsun.🌺😍
Teşekkürler efenm :) 😍
Merhaba 🌿
Tüm gün evdeydim ama şimdi biraz yürüyüş yapıp temiz hava alma niyetim var :)
Afiyet olsun size de 🌺
Teşekkür ederim. Sizede bol oksijenli bir gün dilerim.😊🌺
Çok teşekkür ederim 🌺
Kolay gelsin, afiyet olsun canım 🌺🤗
12 gibi gezmeye çıkmıştık çocuklarla az önce geldik eve,, kuzularımla keyif yaptık 😍🤗
Ohh ne iyi yapmışsınız, bende bugün temizliğimi yaptım yarın gezicem artık.😊🌺
Ellerine sağlık mis gibi olmuştur her yer 🤗😘
Olduda kız bende insanlıktan çıktım.😄
Üstesinden gelirirsin sen onun da canım 😅🤭
Gelirsin🤭
Nam naaaam
Afiyet olsun.👌
Kurtköy'den Güzelyalı tarafına geçiyorum sabahtan beri geziyorum
İyi gezmeler. 🥳
Teşekkürler😘
Çok yoruldum 1 saat sonra evime geçip, gevşemek için 1 2 duble viski içip netfilix den film izlicem.
Afiyet olsun.👌🥳
çalışıyorum..
inanmayacaksın, yarında da çalışacağım :)
Kolaylıklar dilerim.😊
Teşekkür ederim :)

cumartesi olduğunu unutmuşum. Bi umut, bekliyom🤦♂️
Yiyen bisiklet sürdü, ben peşinden yürüdüm sonra mangal yaktım bir kaç şey yedik şimdi burdayım iyi 😌 çok şükür Allah eksik etmesin🙏🏻
İşten geldim, sakin sakin kafa dinliyorum
Kızımı sahaflara götürdüm kbiraderin makinesini tamir ettim şimdi istiraat ediyorum yemeğe gireceğim 😃😃
efekt mükemmel olmuş
kahve ne zamandır içmiyorum canım sıkıldı
Spor, dışarıda gezmece, kendimi eve atmaca ve uyumaca olacak
Hafta sonları tatil olduğu için genelde oyun oynuyorum
Denizli'de liseden arkadaşımın düğünündeyim. 🕺😎😄
İzmir at yarışlarına hazırlanıyorum 6 lı ganyan oyunu için.
ALdatıldığımdan emin olup kanıtlayamamkla beraber Beni aldattığı için acı çekiyor ve de uyudursam bitecek olan gece de ben bitiyorum.
Yine bir kız isteme merasimindeyim.
Verdiler mi kızı.😄
Henüz başlamadı, tek derdim masada görünen çörek börek şu an.😄
sıra sana da geliyor @sssicaksutlukahvem
Bende temizlik yapıyorum.. 😊😊
Kolay gelsin, yap yap bitmiyo.😄
Sağolun, hiç biter mi.. 😊
Evde dinleniyorum bugün 🙃
Ohh miss.😊👌
Yoruldum 😀 hazırlanıyordum..
Az_cık tatil yapıcam..
Kız arkadaşım ile gezdim sen naptın
Balkonda kahvemi içiyorum. ☕🚬
Günaydın
Güzel bir pazar gününden merhaba..
Soluksuz devam keee😂
Arkadaşa yardım ettim şimdi eve gidiyorum
Hava çok güzel balkonda çay sigara keyfi
Afiyet olsun pikniğe çıktım🙂🙂
Ben şu an bahçede mangal keyfi yapıyorum
Klasik çalıştım mesai bitti eve geldim.
Hastalıkla mücadele ediyorum salı gününden beri 😔
Tüm gün telde boş boş video falan izledim
fener maçını bekliyorum
Çalışıyorum, her hafta sonu olduğu gibi
Bugün sadece dinlenmek istiyorum
Yine ve yine yatıyorum tabii kii😀😀
Geleni geçeni seyrediyorum
Yoldayım İstanbul'a gidiyorum. :)
bende istanbuldayım :D
Kolay gelsin ☺
Teşekkür ederim hiç kolay olmasada.😄💪
Eve yeni attım kendimi
Başım ağrıyor uzaniyorum
Çok geçmiş olsun. 🙏🌺
Teşekkür ederim 🌹😘
Birinin ellerinden kahve içiyorum 😊
Bakırköye gidecem gezmeye serin serin akşam saati
Boş geçti
zorla duman cikariyorsun kahveden
Virüs kovalıyorum 🤣
Çalıştık
Sadece oyun ve kahveleme
İşler
Evdeyim.
isimizi gucumuzu
İşler güçler
Hiç bir şey karantinada kahve sigara 😂😂
Misafirlerimi bekliyorum
Evdeyim henüz
Yattim
Çalışmaca
Bisiklet sürüşü
Yatıyorum
dinlemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?