Baba-kız veya baba-oğul dışarı çıkar mısınız, vakit geçirir misiniz 😻?

Bugün babacığımla yemek yedik, konuştuk, baba-kız zaman geçirdik. Ama şu anda felaket uykum var 😪

Bu uykulu halimle birkimiş notları hallettim, iyice mayıştım. Ben azıcık şekerleme yapacağım. Sonra cumartesi'nin tadını çıkarmaya devam etmem gerek 💞😜

Ay bugün cumartesi değil mi? Yaşasınnn

Harika bir haftasonu geçirelim 💞

Yeni ay yeni umutlar🍁 Yeni başlangıçlar Kasım ayı hepimize iyi gelsin güzel haberler getirsin sağlıklı, bereketli geçin🕊️
Yeni ay yeni umutlar🍁 Yeni başlangıçlar Kasım ayı hepimize iyi gelsin güzel haberler getirsin sağlıklı, bereketli geçin🕊️
Baba-kız veya baba-oğul dışarı çıkar mısınız, vakit geçirir misiniz 😻?
Cevapla