Çalışan kadınların aldatma oranı daha mı yüksek?

Eşim 2 yıl önce çalışmaya başladı ve gözle görülür değişiklikler meydana geldi.
Giyimi makyajı konuşması daha önce yadirgayip ayıp dediği şeyleri şimdi normal bulması beni bu düşünceye itti başka şeyler de var da burada yazamıyorum.
Çalışan kadınların aldatma oranı daha mı yüksek?
Cevapla