Çalışan kadınlar mı daha çok aldatılır, çalışmayan kadınlar mı?

Erkeğin aldatma motivasyonu tam olarak nedir?

Bazı erkekler, eşleri çalıştığı, ilgisiz kaldığı için şikayet ederler.

Bazıları kadın çalışmıyor, kendisini saldı diye şikayet ederler.

Çalışan kadınlar mı daha çok aldatılır, çalışmayan kadınlar mı?
Cevapla