Kizimiz var… hic yazmiyor, aramiyor.. kizimizi bile sormuyor… 4 gun oldu?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBundan kaç gün önce bende bı sorun yaşadım bı iftira yüzünden ve bu yüzden kocam bana şiddet uyguladı. Daha 1 aylık evli olmama rağmen hemde.. ailemi aradım gelicem diye ağladım ama ailem sorunu çözmeye çalıştı. Ben hariç duyan bütün herkesin kafasında çözülmüş ama biliyorum ki yine olucaktir. Gitmek için çok mücadele ettim ama şimdi düşünüyorum da iyi ki gitmemisim. Çünkü eğer gitseydim olay dahada büyürdü ve dahada karmaşık hale gelirdi. Bende kocama bir şans daha verdim aldım onu karşima konuştum sende gidip al karşına ve sen suçluysan deki bana ve yuvamıza bir şans daha vermeni istiyorum ama eğer suçlu olan oysa daha güzel konuşup sana bir şans daha vericem yuvamiz için bizim için de ve mücadele et. İnanki hiçbir şey kolaylıkla olmuyor öyle hemen isteğe göre olmuyor olmasını istiyorsan cabalamalısın gayret etmelisin. Bunları yaparken de kendini sevmeyi unutma çünkü eğer sen kendini sevmezsen karşındaki den asla sevgi bekleme vermez çünkü. Ve başkalarini asla dahil etme kocanla arana kim olursa olsun! Umarım barışır ve mutlu olursunuz.
03 Yorumla- +1 yıl
Dayak yemişsin hala koca guzellemesi yapiyosun daha fazlasını yiyince medyada zirlama bari
- +1 yıl
İnan seni hiç ilgilendirmez madem böyle diyeceksin o zaman köpek gibi havlama bana ben sana o yorumu yapmadım kıza yaptım ve o yorumda seni ilgilendiren bir şey yok hayde yol al
- +1 yıl
Olm asıl ezik olan sensin canım bı geç aynanin karşisina anlarsın görürsün asıl eziği. Mal bı yuva yıkmak o kadar kolay mı sanıyorsun sen. Eşim kandirildi ve sonradan bin pişman olup gelip bana yalvardı affetmem için. Senin gibi ay ben sıkıldım ay ben yapamam diyip kestirip atmadım atmamda öyle kolayda değil 15 yaşında ergen gelmiş bana ne diyo ya gülüyorum sadece sana. Ve evet senin düşüncen zerre kadar umrumda değil istediğini düşün ama umarım aynısını yaşarsın bakalım sen öyle kestirip atabiliyor musun. He sen koyundan koyuna girersin onun koynundan çıkıp onun koynuna girersin yaparsin belli ettin.
En İyi Cevaplar
Kocamla ne için kavga ettiğine bağlı bide şu var yanlış anlamayın beni ama babanızın evini her kavgada yol yapmayın bu sefer her gittiğiniz de eşiniz geri donuceginizi bilir ya da oraya gitmeniz aranizdaki sorunları ufaktan daha da büyümesine aile bireylerin birbirine girmesine sebeb olur benim görüşüm bu aldatma olur şiddet olur ozaman bisey diyemem ama k9nusmali bir tartışmaysa bu kadar büyütmenin sonuçta iki yetiskinsiniz arasında çözebileceğini sorunları oraya buraya giderek çözemezsiniz gerekirse eşiniz hava alsın ya da rica edin siniriniz geçen E kadar eve gelmesin kalabileceği yer varsa ama bi kadının evi terk etmesi bana çok doğru gelmiyor orası siz olduğunuz için var babanıza gittiğiniz de onlarda mudale gerçek bu olaya ve daha da çözülmez hale gelicek sorun ve hem eşinizin hemde sizin aileniz tarafından sen ve eşin küçük düşersiniz aileleri evliliklerinde karıştırmayın çok büyük ve önemli olmadıkça bu benim görüşüm tabiki
00 Yorumla
+1 yılSenin evin var ya kavga edince taşınızsan baba evine dönecek evin bile olmaz. Böyle ani kararlar almayın yetişkinseniz mantıkla hareket edin. Küçücük çocuğunuz var eminim. Yazık etmeyin tartışmalarla yuvanıza. Konuşma anlaşma yolunu tutun! çözümü aile evine dönmekte bulmayın
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBana göre en mantıklısını yapıyor kocan. Şimdi arasa gel dese koşarak gideceksin ama bir daha yapma, alışkanlık haline gelmesin diye de aramıyor gayet doğal yani. Şimdi sen gittiğin gibi dönmelisin
020 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum onu tanidim taniyali 2mizde ilk kez Bu kadar uzun konusmadik. 4 gun oldu. O aramiyor bende aramiyorum. Bilmiyorum valla abi O yuzden mi aramiyor alismiyim diye. Resmen ölü taklidi yapior
Cevap sahibi+1 yılGayet doğal , dediğim gibi alışkanlık yapmasın diye arayıp sormuyor
Soran+1 yılAma tartismamizda bana oru. Dedi, cek git istemiyorum seni dedi, bogazimi siQtI. Seven Adam yapar mi?
Soran+1 yılAyrilmak istiyor gibi me geliyor
Cevap sahibi+1 yılYapmaması gerekir tabii, doğru değil ama insanız ve hepimizin sinir sistemi var. Stresli olduğu bir anda sende onun üzerine gitmiş olabilirmisin peki?
İnsanlar bir anlık öfkeyle adam vuruyor yani. Bu onun öyle davranması gerektiğini veya haklı olduğunu göstermez tabii, yanlış anlaşılmasın durum analizi yapıyorum. Eşin o hadde nasıl geldi onu da sorgulamak gerekir
Soran+1 yılNe beni ne kizimizi gözü gormuyor abi. Annem bile kaynanamla konustu Hadi kizima kizgin kendi kizini sormak icin de aramiyor dedi. Abi sana birsey sorcam sende erkeksin. Bir erkek karisini sevmezse cocuklarida mi sevmiyor?
Cevap sahibi+1 yılSever çocuğunu tabii ki ama senin o çocuğu kullandığını düşündüğünden aramaz
Cevap sahibi+1 yılYani senin beni aramazsan bile çocuğunu arar düşüncesinde olduğu için ketum davranıyor. Yani bunu yaşıyoruz , çevremizde de oluyor böyle şeyler. Sen bir anlık öfkeyle kalıp sorunu çözmek yerine annene gittiğin ve sorunu herkes duyduğu için ona da öfkelenmiştir
Soran+1 yılNiye kullanim Ya deli mi o. Iste Siz boyle dusunuyorsunuz abi. Oyle birsey yok. Bilmiyorum ne olacak anneme yazmis Bugun gelirim diye, bizi sormus iyiler mi diye ama Annem kaynanama dedi o yaptirdi biliyorum. Kaynanama demekle Iyi yaptim mi abi arada kaldigini soyluyor oglun diye ne anladi Sizce
Cevap sahibi+1 yılİş büyüdüğü için artık devreye aklı selim büyüklerin girmesi gerekiyor , bence söylemekle iyi yapmışsın
Soran+1 yılEvet hem bizimkilere hem kaynanama soyledim Bunu. Kaynanam yok Oyle birsey dedi ama hakkimda ogluna bizi istemiyor diyerek uzerime saldi biliyorum. Kotu niyetle demesede oglunu boyle arada birakti. Neyapiyim daha. Kaynanamla konuscam eger kocamla beni almaya gelirse tek konuscam.
Soran+1 yılAramizda fazla dolasma yuvamdan olcam birakta mutlu olalim diyecem.
Cevap sahibi+1 yılSadece kocanın öfkesini çoğaltılmış girme o toplara hiç
Cevap sahibi+1 yıl*Çoğaltmış olursun
Soran+1 yılEskisi gibi olur mu Bilmiyorum abi.
Cevap sahibi+1 yılOlur olur, bu gibi şeyler çoğu evlilikte oluyor
Soran+1 yılInsAllah. Kizim henuz 8 aylik.
Cevap sahibi+1 yılUmarım aranızdaki her şey düzelir
Soran+1 yılInsAllah abi. Ama ben oyle dedim Ya kaynanama kaynanam ne dusundu Sizce? Agliyordu Kadin. Arada kaldi oglun dedim diye ne dusundu?
Cevap sahibi+1 yılSonuçta kendisi de bir kadın ve kendisi de yaşamıştır benzer durumları , sonuçta gergin olduğunu da biliyor. Ne düşündüğünü tam olarak bilemem tabii
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
72
Cevap
23Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılNiye kusup gelion suc senden. Sonrada aramadi dion. Ya cami ya vedud ya vacid oku sevgi ve barismak icin. Aranizin daha iyi olmasi icin ya aziz ya latif ya kaviy oku
Sorunlarin kalkmasi icin ya zul celali vel ikram ya muksit ya cami oku
Subhanallahi ve bihamdigi subhanallahil azim 41 defa
Ve min ayatihi en halaka lekum.. diye devam eden ayet var onu oku 21 defa
Duha suresini 7 defa oku
Bunlari abdest al bu cuma gunu hurmetine kendine ve senin gbi esleri ile bozuk olan kisileri niyet al oku. Araniz duzelecektir. Ama bunu hergun yap emin ol duzelceksimiz
11 Yorumla- +1 yıl
bunları yapan ama düzelmeyenlere tavsiyen ne?
El kaldirmis ya da vurmuş tur ya da git demiştir, yoksa hiçbir kadın yuvasını birakmaz , canına tak etmiş demekki , arayana kadar tek adım atma, bekle. Kim haklı kim haksız bilmiyorum ama adam olan , namusuna kapıyı göstermez. Namus la ilgili bir durum olmadıkça
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 789 cevap paylaştı.
+1 yılBen kavga etsem gitmem baba evine kocamı eve almam ne düzenimi bozacağım. O biraz sürünsün. Ayrıca 4 gün konuşmamak ne arayıp hayatını dar etsene ona. Ben sinirimi tek yaşayan kendime yük eden biri değilim kim asabımı bozduysa burnundan getiririm. Bence sen de öyle yap yoksa çok yaşamazsın kendini yersin.
10 Yorumla
+1 yılHer kavgada kalkıp baba evine gitmek saçmalık olur. Olgun birisiniz, oturup konuşup ne hakkında kırıldığınızı ve neyin değişmesi gerektiğini konuşursanız her şey hallolur. Diyelim ki konuştunuz uzlaşamadınız ve buna bağlı olacak çok kavga ediyorsunuz, boşanabilirsiniz. (Kimsenin kimseyi daha fazla kırmaya hakkı yok çünkü)
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 365 cevap paylaştı.
+1 yılYapacak pek bisi yok, 4 gün icinde kizini merak etmeyen babadan sen hayirmi bekliyorsun? Hadi seni gectim tartistiniz vs. Ee Babaligi nerde bu adamin? Bizlerde eşlermizle tartışırız, yeri gelir uzaklaşırız, ama Annelik Babalık devre dışı bırakılacak bi Meslek değil.
O adamdan ne koca olur, nede baba.
Kusura bakma, kızına yanlış bi Baba seçmissin10 Yorumla
+1 yılBazı insanlar aramaz. Sevmediğinden ya da umursamadıgından değil, kızgın ve kırgın olduğundan, belki de gururundan aramaz. Bu demek değil ki merak etmiyor, sevmiyor. Kadınlar istiyor ki erkekler de onlar gibi düşünsün ama öyle olmuyor.
20 YorumlaSen aramayı dene adım atmaya çalış belki oda sana kırgındir sakince oturup konuşun sorunlarinizi cozumluge kavuşturmaya çalışın kızınız var kendin için değilse onun için denemeyi düşün. Vereceği tepki ve tavır karşısında ona göre hareket edersin kendi hayatın açısından.
02 Yorumla
Soran+1 yılYazdi Bugun Yarin geliyorum diye. Bende uzaga tasincaz ailenin yanindan yoksa gelme Yarin dedim.
- +1 yıl
Iyi dusunmussun bu arada her iki taraf içinde geçerli aileden uzak olmak emin ol sorunları en aza indirir. Kendi istek ve kurallarını belirt aynı şekilde onunda isteklerine saygı göstermeye çalış psikolojik veya fiziksel şiddet yoksa anlaşma yolunda ilerlersin hele ki anlayışlı biriyse barışırsiniz ama asla kendinden ödün de verme her zaman için kendine olan saygın var olsun. Ki zaten bu devirde herkesle evlilik yürütmekte kolay değil oda ayrı bir şey.
- Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılBen kavgada etsem gitmem, o isterse gidebilir hiç düzenimi keyfimi bozamam. Ayrıca 4 gündür o aramıyorsa da sen arasana adam orada 4 gündür keyif yapıyor kafa dinliyor sen burada üzüntü çekiyorsun yok öyle bir dünya. Burnundan getiririm.
00 Yorumla
+1 yılKavga konusuna bağlı bence. Büyümeyecek bir konuda terk etmişseniz evi aramaması normal. Ama son çare gitmekse ve suçlu taraf eşinizse buna rağmen aramıyorsa boşanın bence. Çocuğunu bile merak etmeyen adam sizi mi edecek.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
u +1 yılSen niye evden gittin o gitseydi.. kadin evden gitmez.. evini birakmamalisin eşin nasil müsade etmiş seni baba evine yollamayı.. arar muhakak senin geri adim atmani istiyor çocuğun için sabret alttan al.
00 Yorumla Kadın evden gitmez canım, sen evde çovuklarınla kalacaksın onu göndereceksin. O da aklınj başına alırsa gelir yoksa gitain yani , zaten hayrı olmamış
04 Yorumla
Soran+1 yılBana git dedi.
Soran+1 yılBogazimi siqtI sagi solu belli olmaz diye gittim
+1 yılBir insanın kendi kendine yaptığı kötülüğü bir başkası yapamaz.
https://youtu.be/1UXozFR2A4Q?si=fwep_E79EpJcNSBO10 Yorumla
+1 yılKocanın ebesinin a.. koyayım, demekki sevmiyor seni, gururlu ol, dönme, kendi hayatını kur güzelce
21 Yorumla
Soran+1 yılMesaj atti geliyorum Yarin diye
- Aile & Toplum konusunda 310 cevap paylaştı.
+1 yılHer ailede olur tartışma kavga büyütmemek lazım baba evine gitmek yerine sinirin geçene kadar küs durulur sonra aynı evin içinde illa biri bir adım atar sonra düzelir yavaş yavaş.
00 Yorumla Annesine çok düşkün bir erkek (anladığım kadarıyla aralarındaki bağ çok kuvvetli) bu duruma katlanamaz. Zaten arada kaldığını belirtmiş. Ama konuşmak için vs arar. Boşanmak istese bile konuşmak zorundasınız. Eğer barışmak istiyorsan sen ara. Durumu açıkla kendimi kötü hissettim falan de. Barışırsanız da bu durumu çok sıkıntı etmemeye çalış. Sıkıntı etsen de kocana çaktırma. Yoksa senden içten içe soğur.
00 Yorumla
+1 yılKavga edince neden evini bırakıp çıktın gittin? Birisi gidecekse o kişi erkek olandır. Koyarsın kapının önüne ve kendisini affettirmediği sürece de bir daha eve almazsın.
00 YorumlaEvli bile olsanız 4 gün fazla bi süre. 4 günlük zarfında seni özlemeyen biri senden sıkılmıştır yahut seni hiçbir zaman sevmemiştir. Aklın yolu birdi iki olsun bu sefer
01 YorumlaZaten en Ufak bir tartışmada kapının yolunu güsteriyorlar bu erkekler böyle aramiyorsa boş ver sende arama hiç umursama
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO arayacak sen değil. Demek seni sevmiyor sana değer vermiyor başkası o evde küs seni bıraktırmazdı bile sana verdiği değer yok demek. Sende suç yok demek gerçekten küsüp evden gidilecek biriymiş yoksa seni gelip alırdı en kötü arardı.
10 Yorumla
+1 yılEvden biri gidecekse bence bu erkek olmalı. Evlilik bu baba evine gitmek yanlış bi karar bence 🤷♀️
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
m +1 yılAramıyor diye dert edeceksen niye geldin baba evine. Baba evine dönme olayını çok yanlış anlamışsın
01 Yorumla- +1 yıl
Bu arada büyük konuşmak değil ama şu an geleceğim durumu hayal ediyorum. Benim boğazımı sıksın ben onun gırtlağını yararım. Evli kalmayı geçtim, yeryüzünden silmemek için ziyade sabır lazım bana
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılSana sonradan gitme demiş gitmisin senden telefon bekliyordur cok kızmış olmalı ki aramiyor
011 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum. Arada kaldim demisti bana abi kocam 2/3 kere nevarda arada kaldi. Evet kaynanam cok gelmesin istedim kaynanama dedim biraz zal dedim. Kaynanamada dedim arada kaldim dedi oglun bana dedim. Artik soyledim.
Soran+1 yılSal
- +1 yıl
Kaynana mi baskın yapıyor arada kalmis cok kavga edermiydiniz
Soran+1 yılOnlar yuzunden Evet kavga ederdik cok. Kocam kendi dedi bana arada kaldim diye. Bende kaynanama soyledim bilsin diye
- +1 yıl
İyi yapmisin insallh düzelir araniz ya
Soran+1 yılEvet. Sizce boyle dedim diye kaynanam ne dusundu? Arada kaldim oglun diyor dedim? Ne anlamistir
- +1 yıl
Evladını seviyorsa uzulmustur utlu olmanız için elinden geleni yapması lazim. huyu nasil. ne düşündü bilmiyorum istek atsana detaylı anlat su olayi
Soran+1 yılAbi kaynanam kocasiyla arasi yok kocasi ikgilenmez ogluyla dertlesmis hep onu benimsemis. Simdi Bu durum evliligimizdede devam ediyor bende rahatsizim. Annesini uzak tutmak istedim cunki bana Ve kizima baglanamiyor Bu sekil. Anneside kocama bizi istemiyor demis, duydum. Boyle boyle durumlar buyudu. Kaynanamda dedim arada kaldim diyor oglun dedim. Yani cekil git aramizda demeye getirdim. Herseyi goruyorum. Artik ne yapar Bilmiyorum
- +1 yıl
Hayırlısı kardeşim ne diyim o kadın da çekmiş demek ki sizi dusunemiyor ilgisiz kaldığı için ilgi istiyor onun da bi oğlu. var demek ki
Soran+1 yılEvet. Durum tamamen bundan kaynakli. Yuvamizi yikmak uzere.
- +1 yıl
İnsallh düzelir kardeşim. sabret biraz hemen karar vermeyin kac yıllık evlisiniz
benim arkadaşım sürekli kaçan kapısını en sonunda boşamıştı
05 Yorumla
Soran+1 yılBu ilk oldu.
- +1 yıl
Canına tak ettiyse artık belkide ders vermek istiyorsa olamaz mı ama biz kadınlar bir sabreder iki sabreder dayanamaz hale geliriz bekle düzelmez bekle düzelmez ama bir bakmışın bambaşka biri olur
- +1 yıl
Bazen benim de oluyor çünkü ben de eşimden ilgi göremiyorum ve artık nefes almak istiyorum annemgile kalmaya diye çıkıp kafamı dinliyorum annemgilde tabi
+1 yılEvi terk etmek, büyük hata. Barışmak istiyorsan, sen ara kız görüşmek istiyor dersin. O zaman anlarsın ne yapmak istediğini.
00 YorumlaO kafasında bitirmiş gibi insan çocuğunu arar sonuçta dimi
03 Yorumla
Soran+1 yılBanada oyle geldi, ama herzaman ki hali abi bide. Nebiliyim. Kafasinda bitirmis olsada mecbur aramasi lazim.
Soran+1 yılSebebi kocam arabayla memlekete gitti annesini babasini almaya bir kac esya yufka vs istedim Geldim baktim hepsi curümus. Hic ilgilenmemisler. Cok kizdim.
- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılAklınca erkeklik yapıyor tıpış tıpış geri dönecek merak etme
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılMadem aramasını bekliyorsun niye baştan gidiyorsun. Konuşarak çözülmeyecek şey yok. illa kavga gürültü
04 Yorumla
Soran+1 yılAbi ileri gitti bir kac defa oldu boyle birsey demedim. Yine yapinca artik dur demek icin gittim. Gidecegim gunu aradi bendede var hata Kabul. Ama geldigimden beri 4 gun oldu ne aradi ne sordu ne beni ne kizimizi.
- +1 yıl
Aile ici şiddet falan yaşıyorsan kararın doğru zaten asla arkana bakma. Sorunu tam bilmiyorum ama konuşarak çözülecek bir şey ise saçma. sapan tiplerin anlamı yok. Bir melek var ortada
Soran+1 yılEvet o yuzden gittim zaten. Abi asil sorun kocam bana arada kaldim demisti ailemle Senin. Kaynanam beni arayimda soyledim Ona oglun arada kaldim dedi bana 2/3 kere dedim. Kaynanam yok birsey demiyorum demedim ben dedi, agliyordu bide Biz burdayiz diye. Surekli tartisiyor baskalari (sizin icin) daha onemli olan evimizin gecimi huzuru Benim icin dedim. Soyledim artik.
- +1 yıl
Darp yoksa aile işi çözülür ikinizde ödün vermelisiniz biraz.
Dönme bırak bitiyorsa bitsin
Döndüğünde nasıl geldin kapıma diyecek00 YorumlaKızım senın cocukla baba evınde ne işin varya ıllakı dönecegını biliyor cunku neden arasın kı
00 YorumlaBaba evine gelmeden önce kavga ettiğiniz konuyu çözmeye ya da konuşmaya çalıştınız mi
00 YorumlaKavga edildi diye kadın evini terk etmez hata sende bir de aramasını mi bekliyorsun?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKafasında evliliğinizi çoktan bitirmiş bile biraz daha bekle sonra düşün taşın kararını ver boşanacak mısın evine geri mi döneceksin diye
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGeçmiş olsun, boşanma kağıtları peşinden postalanır baba evine assf
11 Yorumla
Soran+1 yılBende ayrilmak istedigini dusunuyorum. Asla boyle yapmazdi. Ilk defa Geldim ama hic boyle arayip sormamazlik yapmazdi.
+1 yılboş ver bir erkeğe kalmadın , aklınca ya gurur yapıyor ya da kafasında bitirmiş. boş ver güzel bir iş bul kızına da sahip çık... güçlü ol. O seni önemsemiyorsa onu bıraktım kenid kızını bile umursamıyorsa o kişi olmaz olsun daha iyi
00 YorumlaSen sakın arama yazma o sinirden aramz bekle 1 ay geçse iletişime gecme hemen çabuk yola gelme ağırdan al kendını o kendını küçük düşürme o sana öyle döner bnden söylemı yoksa aynı sorunları bırdaha yaşarsn
00 Yorumla
+1 yılboş ver canım aranıyor yazmıyorsa sakın sakın sen arama sen aradığın zaman kendini bir değerli üstün görür benden vazgeçmez gibisinden cepte görür sesiz kal her şey olacağına varır emin ol varıyorda istek at özelden bir şey anlatım sana
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılketum herifmiş. ne olduğu böyle durumlarda çıkar işte gerçek kimliği
010 Yorumla
Soran+1 yılKizimizi bile sormuyor.
Cevap sahibi+1 yıl🤷♂️🙊ne diyim..🤷♂️
Soran+1 yılBana arada kaldigini soylemisti bir kac sever. Kaynanam beni aradi iste ne olacak diye bende oglun ailemle Senin aranda kaldim dedi bana asil ana temel sorunu buydu evliligimizde dedim. Kaynanam hakkinda asla birsey demedim dedi.
Cevap sahibi+1 yılyaa şu kanana kaynatlar biraz uzak olsalar , karışmasalar ve koca anne kuzusu olmasa
Soran+1 yılEvet oyle dedim arada kaldigi icin boyle olduk dedim.
Cevap sahibi+1 yılpişman olurda.. iş işten geçmesin.. içindeki sevgiyi öldürmeden..
Soran+1 yılKim pisman olur kocam mi? Babamda aynisini dedi pisman olacak o dedi. Her erkek biliyor daha sonra iste kiymeti Benim babamda ayniydi ama Benim kocama annesine cok duskun cok
Cevap sahibi+1 yıltabiiki kocan pişman olacak
Soran+1 yılAile sevilir. Ama kendi aileni yika ak kadar sevgi?
Cevap sahibi+1 yılayırmak gerek. o ayrı, o ayrı.. sevgileri karıştırırsan, aile içine karışmalarına izin veirsen o iş yürümez. uzak olucan. fiziki olarakta..
Gizli Üye(25-29)+1 yılKavga olunca baba evine gitmek ne ya. Şimdiden böyleysen
10 YorumlaKavganizda tamamen hakli olduguna ya da kocani iyi dinledigine emin misin? Eger ona aciklama ve konusma sansi vermediysen sinirlenmis ve inat yapmis olabilir.
00 Yorumla
+1 yılYa ara özür dile yani belki de konuda haksızsındır. haksız değil isen o zaman abartılı tepki verdiğin için özür dile. Bence herkese nasip olmayan çok güzel bir erdem özür dilemek
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBoğazını sıkan birinin aramasını neden bekliyorsun ki aramıyorsa senin için daha hayırlıdır belki
00 YorumlaEvi niye terkediyon ki o gıtsin giden sen nıye oluyon hem hatalı hemde sen gıdıyon cağır ananı babanı gıden neden kadın oluyor
10 YorumlaBence geri ara ve şart koy gelirim ama artık düzeliceksin bende sana eskisinden daha iyi bir eş olucağıma söz veriyorum de
00 YorumlaAbla sen niye terk ediyorsun evini bırakıyorsun bırak o gitsin sen gidersen adam tabi aramaz inatla evinde kızınla mutlu olman gerekiyor
00 YorumlaBir kere kadın evini terk etmemeli gidecekse erkek gitsin bekle daha 4 gün olmuş acele etme bir iki hafta olsun aramazsa duruma göre bakarsın
00 YorumlaEşin ayrılığı çoktan göze almış sana bişey sormak istiyorum
05 Yorumla
Soran+1 yılBanada oyle geliyor abi… sor
- +1 yıl
Ne sordu
- +1 yıl
@kadintalihsix daha sormadım noldu
+1 yılTartışmanın sebebi nedir oba bağlı arayıp aramamasi
10 YorumlaBilki bir soruları vardır kendisi ile bir konuşman lazım
00 Yorumla
+1 yılBekle o dönsün sen degil hatalı olan oysa farkına varmalı
00 YorumlaSakin olun umursamayin sakın saçma bir şey yapmayın kendi farkina varacaktir
00 YorumlaSizi istəyən dəyər verən özü axtaracaq siz səbr edin
00 Yorumla
+1 yılBelki gururundan aramıyordur kızgındır kırgındır zaman ver yaşa kendin ara
00 Yorumla
+1 yılKızınız küçükse bi adım atmayı düşünebilirsiniz bence
00 Yorumla
+1 yılNeden kavga ettiniz? Belki kendini haklı düşündüğünden sizin gelmenizi bekliyordur
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAdam gününe çıkmış abla sprmluklarını atmış üzerinden sen çocugda alp gitmşsn sanrsam rajatı yerinde niye arsın gitmicektin babanın evine ne sorn varsa evde haledicektin
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 900 cevap paylaştı. Yedek karısının yanında teselli bulmuştur
10 YorumlaKavga konusu neydi özel değilse
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılbaba evine gitmeden önce düşünecektin
10 Yorumla Sabırla bekle şu akar yolunu bulur.
00 Yorumla
+1 yılBaşkası var hayatinda
00 Yorumla- Devamını Gör (35)
Devamını Gör(80)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kocamla kavga ettik, baba evine geldim. 4 gün oldu ama kocam aramadı, ne yapayım sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer