Lütfen yargılamadan net düşüncelerinizi yazın. Bana ne demek istersiniz?

31 yaşındayım unvtede esımle severek evlendık 4 ve 2.5 yaşında bı kız bı erkek çocuğumuz var 7 yıldır evlıyız kımsem yok benım varda yok esımlede huzurluyduk cok mutluyduk ta kı aılesı lımon sıkana kadar abısının gözü sürekli bende karısıyla mutsuz bızde mutsuz olalım dıye elınden gelenı yaptı adam o aralar psikolojim bozuldu kımse boyle seyler yaşanacağını düşünerek başlamıyor hıc bır ilişkiye marka esyalarımız var ama yıcek ekmeğimiz yok kızım hasta alerjık rahatsız sureklı kontrol altında durması lazım esım aılesı yüzünden kapıyı kırdı bana vurdu ılk defa boşluğa düştüm cok fazlası kapalı bırıyken burada bı cok erkekle konustum asla reelde bırlıkte olmadım ama bu boku yedım esımle yurt dışına yerlesme kararı aldık vızemız onaylandı bızı bı bas başa bırakmadılar aılesı cok boktan ınsanlar ve ben burada sanal yapmaya alıştım en kötüsü eskıye dönmek ıstıyorum bugun cıldırır gıbı saçımı yolup ağladım cok ıyı bı anneydım ben ne zaman boyle bı ınsan oldum bilmiyorum aynaya bakamıyorum kımsenın bılmesının önemi yok esımın suratına bakamıyorum ınsan ıcıne çıkamıyorum maddıyatsızlık bı durumlar cok yordu sadece duanızı istiyorum

Lütfen yargılamadan net düşüncelerinizi yazın. Bana ne demek istersiniz?
Cevapla