Bu saatte uyanık kimi bulacağım bilmiyorum ama paylaşmak istiyorum iş yerinde bu olayı nasıl atlatacağım?

İş yerinden güvenliğin demesine göre benim mesajımı okumuşlar mesajda bazı özel grup konusu vardı anlayın işte xperim az. Almışlar şifreyi bilip açmışlar. Ondan sonra zaten parmak izi kilidi yaptım. Ama o zamandan beri iş yerinde bir kaç kişi bana çok soğuk davranıyor iki hafta oldu ama soğuklar yani yakın değiller. Bu olayı bildiğimi onlara nasıl diyebilirim. Ve nasıl yanlış anladıklarını söyleyebilirim.
Bu saatte uyanık kimi bulacağım bilmiyorum ama paylaşmak istiyorum iş yerinde bu olayı nasıl atlatacağım?
Cevapla