Kadın kadına aşk yaşanır mı sizce bence zor gibi yani bir erkeğin verdiği mutluluğu veremez diye düşünüyorum peki sizce?

Bence bir erkek kadar mutlu edemez kadın kadını peki sizce de öyle mi ön yargılı değilim tabi ki ama kadın kadına biraz zor gibi yaşayan var mı hiç
Kadın kadına aşk yaşanır mı sizce bence zor gibi yani bir erkeğin verdiği mutluluğu veremez diye düşünüyorum peki sizce?
Cevapla