Aile & Toplum Toplu taşımayı ne sıklıkla kullanıyorsunuz? 34TUZLALI Takip Et Guru Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Arabayı kapattım otoparka toplu taşıma hoşuma gitmeye başladı 😀 Toplu taşımayı ne sıklıkla kullanıyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Hiç kullanmıyom bu bebiş varken 😍 0 0 Yorumla
MaşaKocaAyıı Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Sterback alacagina arabaya benzin koysaydin keske😕 0 3 Yorumla 34TUZLALI +1 yıl 1 litre mi 😀 Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl 1 litterede bir litedir😕😂 Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Farklı bir yaklaşım 😀 Yorumla
fesfs Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Çok uzun yıllar olmuştur toplu taşıma kullanmayalı 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl maşallah kimse kullanmıyo demek ki herkesin arabası var zengin o zaman kim kullanıyo bu otobüsleri acaba ? 0 8 Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Her arabası olan zengin mi oluyor sizin gözünüzde Yorumla Cevap sahibi +1 yıl evet arabası varsa zengindir bu devirde araba kullanmak lükstür o kadar zamlara ve arabanın masrafına rağmen Yorumla 34TUZLALI +1 yıl 2 arabamız o zaman çok zenginiz holeyyy 😀Hayranım düşünce yapınıza araç ihtiyaçtır😀 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl söylediklerimin arkasındayım Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Çalıştığım kadar çalışsan belki seninde olur arkadaşım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl kolay para kazanacağıma asgari ücretli olarak çalışırım daha iyi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl herkes senin gibi zengin değil Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Kolay para kazandığımı söyleyen kim? Yorumla
Bikız99 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 54% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Dışarı çıktığım her zaman toplu taşıma kullanıyorum 0 0 Yorumla
fatma9648 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 82% +1 yıl Hiç kullanmıyorum ya cocukda var benim zor oluyor en güzeli arabam oda yokken taksi kullanırdım 0 0 Yorumla
_Ćamdànnesneé_ Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Bu aralar kullanmıyorum. Yakında inşallah hiç kullanmayıp kendi arabamla 😂😂 0 0 Yorumla
ebrar5 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl dün gezeyim dedim otobüs tıklım tıklım dolu pişman oldumm 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı. belki 20 senedir kullanmadımuçak hariç 0 0 Yorumla
Bülentadn Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bende bir kaçtır dolmuşla gidiyorum 0 0 Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl En son kullandığımda 2.5₺ idi ücretler.. 0 0 Yorumla
_Queenn_ Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Haftada 1-2… 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hiç kullanmıyom bu bebiş varken 😍
Sterback alacagina arabaya benzin koysaydin keske😕
1 litre mi 😀
1 litterede bir litedir😕😂
Farklı bir yaklaşım 😀
Çok uzun yıllar olmuştur toplu taşıma kullanmayalı
maşallah kimse kullanmıyo demek ki herkesin arabası var zengin o zaman kim kullanıyo bu otobüsleri acaba ?
Her arabası olan zengin mi oluyor sizin gözünüzde
evet arabası varsa zengindir bu devirde araba kullanmak lükstür o kadar zamlara ve arabanın masrafına rağmen
2 arabamız o zaman çok zenginiz holeyyy 😀
Hayranım düşünce yapınıza araç ihtiyaçtır😀
söylediklerimin arkasındayım
Çalıştığım kadar çalışsan belki seninde olur arkadaşım
kolay para kazanacağıma asgari ücretli olarak çalışırım daha iyi
herkes senin gibi zengin değil
Kolay para kazandığımı söyleyen kim?
Dışarı çıktığım her zaman toplu taşıma kullanıyorum
Hiç kullanmıyorum ya cocukda var benim zor oluyor en güzeli arabam oda yokken taksi kullanırdım
Bu aralar kullanmıyorum. Yakında inşallah hiç kullanmayıp kendi arabamla 😂😂
dün gezeyim dedim otobüs tıklım tıklım dolu pişman oldumm
belki 20 senedir kullanmadım
uçak hariç
Genelde bisikletle gidiyorum.
Bende bir kaçtır dolmuşla gidiyorum
Her gün okula gidiyorum otobüsle
çok fazla değil
En son kullandığımda 2.5₺ idi ücretler..
nerdeyse her gün
Hiç kullanmam.
Haftada 1-2…
abi öğrenciyim-
Hergün kullanıyorum malesefff
Çarşıya indikçe
Her gün
Yakıt zamlarından sonra mevbur kaldı insanlar
kullanmıyorum
her gün maalesef