Ben arada kullanıyorum ama hiç böyle takıntım yok, toplu taşımaya binmek ayıp bir şey değil utanılacak bir şey de değil siz böyle düşünüyorsanız sizde bir egoistlik bir ben kimim havası var, bu ne ya? yani toplu taşımaya binen insanlar basit insanlar mı? ya da toplu taşımaya bindi diye kişiliğimi değişti? ya da ucuz insan mı oldular? ya da mertebesini mi kayıp etti? umarım toplu taşımaya binen arkadaşlar sana yazarlar.