En sık hangi toplu taşıma aracını kullanıyorsun?

Ben en sık raylı sistem (izban - İzmirin hızlı banliyö treni) kullanıyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru oldu. Teşekkür ederim 💙
En sık hangi toplu taşıma aracını kullanıyorsun?
Cevapla