ben gün içinde adliyeye gidip gelirken toplu taşımayı daha çok seviyorum. sabah otopark bulmak kolay da adliye için yerinden oynatırsam arabayı, dönüşte işim zor olur :)
İzmir. Ön fren tehlikeli. Arka fren daha güvenli. Otomatik vites arabaya alışmışım. Manuel vitesli motora alışmak için bol pratik lazım ama fena değilim denge konusunda
Ben saat 07.00'd evden çıkıyorum önce çocuklarımı okullarına bırakıyorum sonra işe gidiyorum. Kendi aracımla gidip geliyorum. Gün içinde adliyeye giderken gelirken izban rahat oluyor. Kendi işim evet
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Günaydın
Ben dolmuş kullanırım ya da otobüs ama kullanmak istemezdim maalesef zorunluluktan.. insanın kendi aracı gibisi yok bence
Aynen
İzmir’i sırf izban için seviyorum 😁 heryerden geçiyor. Evde çiğlide olunca konağa giderken ya Karşıyaka’da inip vapura ya da halkapınarsan metroya biniyorum. %80 izban kullanıyorum diyebilirim.
Aynen ben de izbana gün içinde rahat ediyorum ama daha yaygın olabilir tabii
Geçen basmane de metro durdu rezillik insanlar çok eziyet çektiler
Evet haklısın. İşe gidiş geliş saatleri sıkıntı
Bizim şehirde hiç bir uere gitmeyen bir metro var. hastane, üniverste, otogar, hava alanı , vs vs hiç. bir yere gitmiyot
bizde de otogara gitmiyor. :)
Şehir planı yapan mühendisler iyi çalısıyor halk nasıl daha kötü şartlrda yaşar diye uğrasıyor
Çok uzun zaman oldu binmeyeli.
Ara ara tramvayda son duraktan son durağa gezmek istediğim oluyor.
Ben tabanvay dışında minüsküs kullanıyorum.🙂
Minüsküs nasıl bir şey
Miübüs. Buralarda onlar daha çok.🙂
Medroyu kullaniyorum cok guzel kalabalik ama
Evet işe gidiş geliş saatleri kalabalık oluyor
Ama trafikten bin kat iyi
Kullanmiyorum denecek kadar az ama evet izban ve metro arada
Evet ben de az ama kullandığımda da izban tercih ediyorum
Sabah aksam saatleri değilse bazen çokta keyifli olabiliyor
Evet sabah akşam kendi aracımla işe gidip geliyorum. Gün içinde toplu taşıma ile adliyeye gidiyorum genelde.
Super :) kalabalık olmayan saatler guzel hele tramvay ile Halkapınar- a. saygun :)
Izmiri raylardan izlemekde guzel
O hat benim işime yaramıyor 😄
Hic isine yaramamasi guzel zaten :) izleyerek git ve don dene birgun
Peki
Bazende tadını çıkartmali insan hep bir telaşa dahiliz arada keyfinide sürmesini:)
Surmeliyiz:)
Otobüs kullanıyorum (Yani şoför kullanıyor ben biniyorum)
Maksimum arabayı metro yakınına park eder ve metro kullanırım.
Araba kullanıyorum , nadiren tren ve metro rahat oluyor
Motor,
Arabalı vapur.
Nadiren de olsa Bornova metro.
Ayda yılda bir ego metro.45 yaşında olmak nasıl bi duygu
Bende otobüs kullanıyorum. Keyif yapmak için zaman zaman tranwaya binerim
en son ne zaman toplu taşımaya bindiğimi unuttum
aaa geçenlerde bi kez ilçeye otobüs ile gittim araba almaya 🤣
ben gün içinde adliyeye gidip gelirken toplu taşımayı daha çok seviyorum. sabah otopark bulmak kolay da adliye için yerinden oynatırsam arabayı, dönüşte işim zor olur :)
haklısın
bizimkisi küçük şehir
İş yerinin servisi bu arada İzmir'in neresi
İçi
çok açıklayıcı bir cevap olmuş @saskinomayra
Pek kullanmiyorum
Kullandığında peki hangisi ilk tercihin?
Metrobus tabiki😎
Toplu taşıma kullanacaksam raylı sistem.
Aynen saati belli ve hızlı
yıllardır hiç birini kullanmadım
İşe gidip gelirken kendi aracımla rahat ama gün içinde izban dhaa kolay
allah kolaylık versin :)
Cümlemize
Otobüs
Tramvay
Minibüs
Tramvay en nadir benim
Değişelim 🤣🤣🤣
Tramvay var ama benim işime yaramıyor
En sık izbanı kullanırım daha rahat
Metro - Metrobüs - Uçak.
Uçak dışında kullanmıyorum toplu taşıma
Eshot ve izban.
Metro ve otobüs
minibüs ve metrobüs
Eshot sık kullanıyorum bu aralar ve izban.
Kendisi basmaneli olur 🙄 geçen treniniz de bozulmuştu yolda kaldık valla
@cryptoGuy 😅 haber verseydin ağırladık ajskdjd.
Acelem vardı yoksa basmaneli diye bağıracaktım da sokakta Türkçe konuşan yoktu 🙄
@cryptoGuy 😅
Kullanmamaya çalışıyorum.
Şahsi aracımı kullanıyorum.
Toplu taşıma aracı kullanmıyorum
Metro kullanıyorum
Kendi aracımı kullanıyorum genelde..
Ben de ama gün içinde park sorunu olan yere gideceksem toplu taşıma süper
Motorum ve ben mutluyuz😀😀😀
Kışın yerler kayabilir aman dikkat
Ediyorum teşekkür ederim düşündüğün için hanimefendi😊
Motor keyifli ben de bu yaz aldım ehliyeti 😄 ama kışın sürmeye cesaret edemem. Usta değilim.
Hayırlı olsun Rabb'im görünmez kazadan korusun herkezi öğrenirsin ya ama ne olursa olsun küçük teker kayıyor ondan dolayı yağmur da binmemek lazim😊
Kesinlikle haklısın. Havalar düzelsin pekiştiririm. Çok keyifli
Evet biraz pekiştirmek lazim özellikle frenlere elini alistirman lazim ön arka dikkat et hangi sehirdesin sen
İzmir. Ön fren tehlikeli. Arka fren daha güvenli. Otomatik vites arabaya alışmışım. Manuel vitesli motora alışmak için bol pratik lazım ama fena değilim denge konusunda
Dengede kalabiliyorsan Allah in izni ile bir şey olmaz rahat surersin zaten aynen ön frenden uzak dur😀😀
Süper soruda olmuş tebrikler 😀😀
😄
İşin iyi hanfendi maşallah yüzün gülüyor 😀😀
Motorcu nbr
Çok nadir metrobüs ve metro
Hız gerekli
İstanbul da bazen özel araç işe yaramıyor maalesef
Tren ve bisiklet
burada hiçbiri yok aq
Uçak ayağım yerden kesilmeden olmayy😂
Marmaray, Metro, Tramvay, İETT hepsi :D
Otobüs
Oturacak yer buluyorsan bakınarak gitmek güzel oluyor
İllaki boş yer buluyorum
Otobüs
Oturacak yer buluyorsan balına bakıma güzel oluyor
Bende izmirdeyim ama hep aracla
Ben de işe gidip gelirken kendi aracımla rahat ediyorum ama gün içinde izban la daha kolay
Ama çok kalabalik oluyor
Gün içinde o kadar kalabalık olmuyor
Belli ozaman sen patronsun 😂
Sabah 7 30 da bin bakayim
Ben saat 07.00'd evden çıkıyorum önce çocuklarımı okullarına bırakıyorum sonra işe gidiyorum. Kendi aracımla gidip geliyorum. Gün içinde adliyeye giderken gelirken izban rahat oluyor. Kendi işim evet
Sanirim ortak noktamız var patron
Vardır muhakkak 😄
Hangi ilçe diye sorsam ayıp olur mu
Fabrika servisi :))
Güzel
Kullanıyorum
Tranvay
Otobüs.
Otobüs
Servis minibüsü
Her gün otobüse biniyorum 😶
Kendi arabam
Otobüs
Tren
En sık uçak
Nereden nereye?
Metrobüs.
hiçbirini
Taksi
Çok pahalı
Sıkıntı yok
marmaray
Kalabalık oluyordur
yok be çok değil
Kalabalık mı
Oturacak yer yoktu ama çok kalabalık değildi
İstanbul gibi kötü mü
Akşam saatlerinde evet kötü
Ne iş yapıyorsun
Avukatım. Gün içinde izban tercih ediyorum. Park sorunu olmaması rahatlık sağlıyor. İşe gidip gelirken kendi aracımla rahat ediyorum
Yorucu bir gün oluyordur işten sonra senin için
Evet. Sen ne iş yapıyorsun?
Kurumsal bir firmada yönetimdeyim. Burada özgürce takılmayı seviyorum
Aynen
Sende benim gibi mi düşünüyorsun
Otobus
Tramvay
Izbanda 5 evde 15