En çok hangi toplu taşıma araçlarını kullanıyorsunuz?

Ben minibüs kullanıyorum baya. Bugün de 6 tane minibüs geçti hiçbirine binemedim yağmur da yağıyordu mükkemmel oldu, 7. sefer geldiğinde binebildim artık kdlslspsks.


#Eoéa_Eoéa
En çok hangi toplu taşıma araçlarını kullanıyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soruuuu. 😻 @pentin Teşekkür ederimm. 🌸
En çok hangi toplu taşıma araçlarını kullanıyorsunuz?
Cevapla