Güncellemeler
+1 yıl
Süper soruuuu. 😻 @pentin Teşekkür ederimm. 🌸

Minibüsden nefret ediyorum genelde akbille kullanılan araçlsrı tercih ederim mesela otobüs metro metrobüs tramvay falan
Metro ve ego. :D Hayatım bu iki toplu taşıma aracı üzerine kurulu..
Teşekkür ederiiim 💜
Cevap
8Cevap
Kendi arabam var ama genelde metrobüs ve metro kullanırım.
Çok gerekliyse metro metrobüs yoksa kullanmıyorum toplu taşıma
Gideceğim yerin mesafesine bağlı uzaksa otobüs yakınsa minibüs
Arabam var japon çocuk
Ben Yüremeyi Tercih Ediyorum
Kendi aracım olur genelde..
Artık kullanmıyorum hiçbirini...
Tramvay
Otobüs ve metro
Taksi
dolmuş
İETT
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar