Sanalda tanışıp konuşup buluşunca da normal iletişim olabiliyor ama reelde direkt tanışma vs vs olmuyor.
Bir de beni yaşımdan küçük sansalar da hep dedeler ilgi duyuyor gençler alakadar olmuyor
Sanalda tanışıp konuşup buluşunca da normal iletişim olabiliyor ama reelde direkt tanışma vs vs olmuyor.
Bir de beni yaşımdan küçük sansalar da hep dedeler ilgi duyuyor gençler alakadar olmuyor
belki biraz öz güven belki hızlı empati yapamamak ve anlayıp konu açamamak gibi şeyler olabilir. tabii bir sürü başka nedenle birlikte, okumak, bilmek, gibi şeyler de dahil
o zaman tanıştığın erkekler yukarıda anlattığım sorunlardan muzdarip sen değilsin :D :p
var diyeceğim kendini abartarak öven klişe canım erkeklerden biri olduğumu düşüneceksin asjahjh
canım değil sa lak diye yazdım oraya :D
nereden tanışıyoruz? :D :)
ne yaşadık asjds ne geçti aramızda asaij
Cevap
3Cevap
Çünkü sanal da rahatsız istemezsen engeli basarsın ama reel de yüz yüzeyken bunu yapamazsın doğal olarak
Ne o zaman?
İki insan da ilk dafa yüz yüze gelince ister istemez çekiniyor geriliyor. Sanal ortamda daha rahat oluyor ondan dolayı bu şekilde oluyor
Dede ben miyim şimdi 🧐
Belki ya öyle hissediyorsam
Gel tanışalım aynı dertten muzdaribiz
O da doğru
🤣🤣
İstanbul da şu an kocaeli'deyim
Sen?
Ahahahh o nasıl olacak
Öyle olsun bakalım
Yok 24
Sen de 23 herhalde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?