Hocayla kavga ettim sizce ne yapmalıyım?

Arkadaslar aslında aram oldukça iyi olan bir hocayla kavga ettim. Beni severdi yani gülerdik şakalaşırdık. Ama derste Birden bana kızdı ve bana ya sorduğum soruya cevap ver ya da sınıfı terket dedi. Ben ikisinide yapmadım. Ama kötü olan şu ki tüm sınıfın içinde kızdı sınıf gülüyordu gerildi herkes birden. Bide hoşlandığım çocuk felanda vardı ve birde onun bir arkadası aram kötü onunla. Tüm ders boyunca ağlamamak için zor tuttum kendimi ya da bişey söylememek için olay büyümesin diye. Sonraki derslerede girmedim zaten. Ama cidden zoruma gitti. Ona saygısızlık yaptığımı düşündü. Simdi ben ne yapacağım o sınıfta herkesle kaynatırken ben mal mal oturucam ve 9 ay beraberiz adamla. Derslerine girmesem mi artık ne yapsam bide hoşlandığım cocuk felan var yine bişey derse kavga ederiz iyice. karşılaştık teneffüste bana sanki ağız burun kavga etmişiz gibi baktı yardım edin ne yapayım:(
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar özür felan dilemem. Çünkü haklıyım. Siz bana nasıl davranmam gerektiği konusunda yardımcı olun lütfen. Bu arada dershanedeki hocam. Ygs öğrencisiyim
Hocayla kavga ettim sizce ne yapmalıyım?
Cevapla