Zaten hiçbir öğretmenle anlaşamam. Kim olursa olsun bana emir verilmesi karakterime aykırı. İnsana insan gözüyle bakar, bir ünvanla kimseyi kimseden ayırmam.
Sistemde ders değerlendirme ve öğretmen değerlendirme ölçeği var, hepsini yapıp harf notunu görüyorsun. Bizde arkadaşımla bizi haksız yere dersten bırakan hocamız hakkında baya yardırarak yazdık. Ama gerçekleri yazdık yani sınıf genelinin şikayetçi olduğu her şeyi. Tabi onların götü yememiştir, yazmazlar. Ben öğretmen okumaz sanıyorum sonuçta gizlilik. Ama şöyle bir durum var sınıftan sadece 2 kişi yazmış. Hoca da 2mizin yazdığını tahmin etmiş çünkü kalan biziz. Neyse bizi yanına çağırdı. Bizde ismimizi gördü sandık, inkar etmedik he gibi. Meğer tahmin etmiş ama çok emin sordu. Neyse ben istesem sizi bırakırım da disipline de yollarım ama yapmıyorum insanlığımdan felan. ya derste sevgilisini anlatıyordu, ders işemiyodu, bana bile geldi özel olarak anlattı, sonra inkar etti yok işte ben sizi kandırdım size anlayacağınız dilden yaklaştım felan.
Sonra gitmiş bölüm başkanına şikayet etmiş, işin yoksa bir de onla konuş. Hocamız çok şükür disipline felan vermicek ama kalbi kırılmışmış.
Şimdi benim anlamadığım ben kimseyi sevmek zorunda değilim, orda bana bir değerlendirme hakkı tanınmış bende duygu ve düşüncelerimi yazdım bir anlık sinirle. Ha evet saygısız bir biçimde yazdım boğazlamak istiyorum onu felan diye.
Sistemde ders değerlendirme ve öğretmen değerlendirme ölçeği var, hepsini yapıp harf notunu görüyorsun. Bizde arkadaşımla bizi haksız yere dersten bırakan hocamız hakkında baya yardırarak yazdık. Ama gerçekleri yazdık yani sınıf genelinin şikayetçi olduğu her şeyi. Tabi onların götü yememiştir, yazmazlar. Ben öğretmen okumaz sanıyorum sonuçta gizlilik. Ama şöyle bir durum var sınıftan sadece 2 kişi yazmış. Hoca da 2mizin yazdığını tahmin etmiş çünkü kalan biziz. Neyse bizi yanına çağırdı. Bizde ismimizi gördü sandık, inkar etmedik he gibi. Meğer tahmin etmiş ama çok emin sordu. Neyse ben istesem sizi bırakırım da disipline de yollarım ama yapmıyorum insanlığımdan felan. ya derste sevgilisini anlatıyordu, ders işemiyodu, bana bile geldi özel olarak anlattı, sonra inkar etti yok işte ben sizi kandırdım size anlayacağınız dilden yaklaştım felan.
Sonra gitmiş bölüm başkanına şikayet etmiş, işin yoksa bir de onla konuş. Hocamız çok şükür disipline felan vermicek ama kalbi kırılmışmış.
Şimdi benim anlamadığım ben kimseyi sevmek zorunda değilim, orda bana bir değerlendirme hakkı tanınmış bende duygu ve düşüncelerimi yazdım bir anlık sinirle. Ha evet saygısız bir biçimde yazdım boğazlamak istiyorum onu felan diye.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar